ارتباط Blue Beetle به جیمز گان و DCU

ارتباط Blue Beetle به جیمز گان و DCU از آنجایی که فیلم سوسک آبی شکاف بین Snyderverse و DCU را پر می‌کند از نظر بعضی از طرفداران امکان‌پذیر است.

فیلم Blue Beetle همچنان می‌تواند به جهان جدید متصل شود. برای مدتی، طرفداران تعجب می‌کردند که چگونه فیلم‌های فعلی DC در DCU جدید جیمز گان و پیتر سافران قرار می‌گیرند. فلش آب‌ها را گل‌آلود کرد و آکوامن جیسون موموآ و زن شگفت انگیز گال گدوت را بازگرداند. در نتیجه، بسیاری به وضوح به Blue Beetle امیدوار بودند.

ارتباط Blue Beetle به جیمز گان و DCU

جالب اینجاست که کارگردان آنخل مانوئل سوتو در هر دو طرف میدان بازی می‌کند. بخشی از دیدگاه او سوسک آبی را در گذشته غرق نگه می‌دارد. اما همچنین کمی منزوی است زیرا از نظر بصری دقیقاً به شخصیت‌های قدیمی وابسته نیست – آنها فقط نامشان را حذف می‌کنند. به این ترتیب، سوتو به فیلم اجازه می‌دهد تا در هر جهانی که جیمز گان تصمیم بگیرد، وجود داشته باشد، اگرچه اتصالاتی وجود دارد که می‌توانند آن را در موج بعدی تلنگرها ببافند.

بیشتر بخوانید:

بازی ناموفق کارگردان Blue Beetle برای شکست مت ریوز

ارتباط Blue Beetle به جیمز گان و DCU
ربط DCU به Blue Beetle

اتصال Blue Beetle به جیمز گان

ارتباط Blue Beetle به جیمز گان و DCU
اتصال Blue Beetle به جیمز گان

موج اول گان و سفران، «خدایان و هیولاها» یک مجموعه تلویزیونی طلای تقویت کننده در دست ساخت دارد. تاکنون هیچ چیز مشخص نیست و شایعات حاکی از آن است که آرون پل ممکن است نقش Booster را بازی کند. یک بلوک ساختمانی به طور بالقوه در حال حاضر با اعتبارات پس از بلو بیتل که تایید می‌کند تد کورد زنده است، در حال بازی است. او پیامی به آزمایشگاه خود می‌فرستد و طرفداران را کنجکاو می‌کند که کجاست و چرا گم شده است. این زمینه را برای Jaime Reyes (Xolo Maridueña) و دختر تد، جنی، آماده می کند تا او را پیدا کنند.

ربط پیدا کردن Blue Beetle به جیمز گان و DCU

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ارتباط Blue Beetle به جیمز گان و DCU چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *