جیمز گان می‌گوید مت ریوز نمی‌خواست فیلم The Batman جزو DCU باشد

در حالی که برخی از طرفداران تصور می‌کنند که جیمز گان اجازه نداد فیلم The Batman بخشی از DCU جدید باشد، او مصاحبه‌ای انجام داد و دلیل آن را فاش کرد.

فیلم بتمن یکی از موفق‌ترین فیلم‌های کمپانی دی سی در چند سال اخیر بود و بسیاری از طرفداران می‌خواستند که در دنیای جدید جیمز گان حضور داشته باشد. چند هفته است که طرفداران این سوال را مطرح کرده‌‎اند که چرا این فیلم بخشی از DCU جدید «جیمز گان» و «پیتر سافران» نیست. حالا «جیمز گان» در پاسخی اعلام کرد که «مت ریوز» نمی‌خواست این فیلم را با دنیای ما پیش ببرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جیمز گان می‌گوید مت ریوز نمی‌خواست فیلم The Batman جزو DCU باشد

طبق گفته‌های «جیمز گان»، فرنچایز بتمن به کارگردانی «مت ریوز»، با اسپین‌آف‌های مختلف و دنباله‌های زیادی ادامه خواهد؛ اما بخشی از دنیای اصلی دی‌سی نخواهد بود و در عوض یک پروژه دنیای دیگر است.

فیلم The Batman

فیلم سینمایی The Batman با بازی «رابرت پتینسون»، در سال 2021 سروصدای زیادی به‌پا کرد و یک ورودی عالی به دنیای جدید گاتهام به‌شمار می‌رفت. پس از اینکه «جیمز گان» و «پیتر سافران» اعلام کردند که بخش گسترده‌ای از سینمای دی‌سی را برعهده گرفته‌اند، پیشنهادی برای «مت ریوز» ارسال کرده و گویا او قبول نکرد که این فیلم در دنیای آن‌ها روایت شود.

«جیمز گان» درباره این تصمیم گفت:

ما پیشنهادی به او دادیم تا بتواند با تغییراتی در داستان، فیلم را به دنیای DCU بیاورد؛ اما او وقبول نکرد و داستان را از پیش نوشته بود. او گفت که دنیایی که در سر دارد، باید طبق چیزهایی که برنامه‌ریزی کرده پیش برود. ما هم به تصمیم او احترام گذاشتیم و مشکلی با این قضیه نداشتیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این تصمیم «مت ریوز» چیست؟ آیا فیلم The Batman با ورود به دنیای «جیمز گان» موفق‌تر می‌شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *