ویلم دفو: فیلم نوسفراتو عجیب‌ترین فیلمی است که سال آینده خواهید دید

شب گذشته، «ویلم دفو»، جزئیات جدیدی در مورد فیلم نوسفراتو را به اشتراک گذاشت که هواداران این خون‌آشام عصر کلاسیک را بسیار هیجان زده کرد.

«رابرت اگرز»، سرپرست فیلم‌هایی مانند The Northman، The Lighthouse و The Witch، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و «بیل اسکارسگارد»، «نیکلاس هولت»، «لیلی رز دپ»، «آرون تیلور جانسون»، «اما کورین»، «رالف اینسون»، «سایمون مک برنی» و «ویلم دافو» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نظر «ویلم دفو» درباره فیلم نوسفراتو

«ویلم دفو» که پیش از این در فیلم The Lighthouse نیز با «اگرز» همکاری کرده بود و یکی از بازیگران مهم فیلم Nosferatu به‌شمار می‌رود، در رابطه با این فیلم در مصاحبه‌ای با نشریه «IndieWire» گفت:

«رابرت اگرز» در هر فیلم، بهتر و بهتر و بهتر می‌شود. زمانی که کار می‌کند خیلی عالی است. فیلم جدید او در دسامبر سال آینده اکران می‌شود که زمان زیادی با آن فاصله داریم. من فکر می‌کنم استودیو در مورد آن احساس بسیار قوی داشته باشد؛ زیرا این یک موقعیت بسیار سخت است. من از این بابت هیجان‌زده‌ام. می‌توانم صادقانه بگویم که این اثر، عجیب‌ترین فیلمی است که سال آینده خواهید دید. نحوه فیلم‌برداری نوسفراتو فوق‌العاده بود.

فیلم نوسفراتو

او همچنین کمی بیشتر در مورد شخصیت خود فاش کرد و گفت که نوعی از شخصیت «ون هلسینگ» را به تصویر می‌کشد. بنابراین امکان دارد این فیلم شباهت زیادی با نوسفراتوی نسخه کلاسیک نیز داشته باشد.

با توجه به لاگ‌لاین رسمی، نوسفراتوی رابرت اگرز یک داستان گوتیک است که داستان وسواس بین یک زن جوان تسخیر شده و خون‌آشام وحشتناکی را نشان می‌دهد که عاشق همدیگر می‌شوند. این عشق نامتعارف، باعث شده تا وحشت و نگرانی عمیقی در زن صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم نوسفراتوی رابرت اگرز چیست؟ آیا نسخه کلاسیک این فیلم را دیده‌اید و شخصیت نوسفراتو را می‌شناسید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *