سریال What We Do in the Shadows با انتشار فصل ششم به پایان می‌رسد

سریال What We Do in the Shadows (در تاریکی چه می‌کنیم)، با فصل ششم خود در شبکه FX به پایان می‌رسد. فصل پنجم این سریال کمدی، در ماه اوت به پایان رسید.

این سریال ماکیومنتری، براساس فیلمی به همین نام ساخته شده که «تایکا وایتیتی» و «جیمین کلمنت» آن را تولید کردند. در این سریال، «مت بری»، «کیوان نوواک»، «ناتازیا دیمتریو» و «مارک گویلن» نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. داستان این سریال در مورد گروهی از خون‌آشام‌ها است که صدها سال در شهر نیویورک زندگی می‌کنند. در سریال در تاریکی چه می کنیم «تایکا وایتیتی» و «جیمین کلمنت»، به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال What We Do in the Shadows با انتشار فصل ششم به پایان می‌رسد

در تاریکی چه می‌کنیم، از زمان پخش تاکنون، 22 نامزدی جایزه امی را دریافت، و در بخش بهترین طراحی لباس سریال‌های فانتزی و علمی-تخیلی این جایزه را کسب کرده است. در سال 2022، شبکه «FX» سفارش ساخت فصل‌های پنجم و ششم این سریال را داده بود.

سریال What We Do in the Shadows

طبق اعلام نشریه «Vulture»، فیلمبرداری فصل 6 What We Do in the Shadows از ژانویه سال آینده آغاز خواهد شد. سازندگان این سریال، اعلام کردند که می‌خواهند زمان زیادی را برای ساخت فصل پایانی این سریال بگذارند تا یک خداحافظی امیدوارانه با تمام شخصیت‌ها داشته باشند.

داستان سریال، در مورد چهار خون‌آشام است که در خانه کوچکی در شهر نیویورک زندگی می‌کنند. آن‌ها سعی دارند تا با مشکلات روزمره و چالش‌هایی که با آن‌ها روبرو می‌شود، دست‌وپنجه نرم کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال What We Do in the Shadows چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *