«نائومی واتس» به بازیگران فیلم Emmanuelle پیوست

ورایتی تایید کرده که نائومی واتس (Naomi Watts)، نامزد دو دوره اسکار، به بازیگران فیلم Emmanuelle ، یک درام عاشقانه موردانتظار از «آدری دیوان» پیوسته است.

این اثر از رمان «امانوئل آرسان» الهام گرفته شده و بر اساس فیلمنامه‌ای از «دیوان» و «ربکا زلوتوسکی» تولید شد. تمرکز کتاب روی یک زن و مجموعه‌ای از فانتزی‌های وابسته به عشق است که او را سرگرم می‌کند. فیلمی در سال 1974 به همین نام به کارگردانی «جاست جکین» با بازی «سیلویا کریستل» ساخته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نائومی واتس در فیلم Emmanuelle

«واتس» این خبر را با انتشار یک استوری اینستاگرامی به همراه «نومی مرلانت»، بازیگر فرانسوی تحسین شده‌ای که در فیلم پرتره بانوی در آتش «سلین سیاما» نقش آفرینی کرد، اعلام نمود. «مرلانت» نقش اصلی فیلم «امانوئل» را بازی می‌کند. بقیه بازیگران عبارتند از «ویل شارپ» (بازیگر سریال نیلوفر سفید)، «جیمی کمبل باور» (بازیگر سریال چیزهای عجیب)، «چاچا هوانگ» (بازیگر سریال خانهٔ کاغذی) و «آنتونی وانگ» (بازیگر فیلم امور دوزخی).

فیلم Emmanuelle

«دیوان» بیشتر به خاطر فیلم اتفاق شناخته می‌شود، فیلم دوم او که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز را دریافت کرد. فیلم اتفاق داستان زنی را روایت می‌کند که در دهه 1960 سقط جنین غیرقانونی انجام می‌دهد. پس از نمایش در ونیز، این فیلم برنده جایزه سزار بهترین بازیگر زن تازه وارد برای «آناماریا وارتولومی» شد و نامزدی جوایز بفتا و جوایز DGA را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور نائومی واتس در فیلم امانوئل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *