سند ملی موسیقی تصویب شد

سند ملی موسیقی که سال‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیرامون آن بحث‌های زیادی انجام شده بود، به تصویب رسید.

سند ملی موسیقی کشور چندی پیش با تأیید رهبر انقلاب اسلامی، سید علی خامنه‌ای، به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید. این جلسه، در عصر سه‌شنبه 28 آذر، به ریاست «ابراهیم رئیسی»، «محمدباقر قالیباف» و «محسنی اژه‌ای» در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سند ملی موسیقی تصویب شد

به گزارش فیگار به نقل از ایسنا؛ اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی سند ملی موسیقی کشور، به عنوان یکی از اسناد مهم فرهنگی را که با بهره‌گیری از نظرات رهبری معظم انقلاب، فقها و همچنین اعضای خانه موسیقی تدوین شده بود، به تایید و تصویب نهایی رساندند.

سند ملی موسیقی

در جلسه شورای‌عالی انقلابی فرهنگی که عصر امروز سه‌شنبه برگزار شد، موضوع تعیین رئیس شورای فرهنگی اجتماعی خانواده و زنان این شورا مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت ضمن تشکر از خدمات خزعلی، فهیمه فرهمندپور با کسب اکثریت آرای اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به سمت رئیس جدید این شورا و همچنین عضو حقوقی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد.

در این جلسه همچنین، ضمن تقدیر از خدمات و زحمات «حداد عادل» در سمت ریاست شورای تحول و ارتقای علوم انسانی، «حجت‌الاسلام سید سعیدرضا عاملی» به عنوان رئیس جدید این شورا منصوب شد.

انتصاب «حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی» با رای اکثریت اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به سمت دبیری شورای توسعه فرهنگ قرآنی همراه با قدردانی از «سید محمدجواد آل‌احمد» دبیر سابق و «سلامت‌پناه» سرپرست شورای توسعه فرهنگ قرآنی، از دیگر مصوبات جلسه امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه، سند ملی موسیقی کشور به عنوان یکی از اسناد مهم فرهنگی که با بهره‌گیری از نظرات رهبری، فقها و همچنین اعضای خانه موسیقی تدوین شده بود، به تایید و تصویب نهایی رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *