سریال Warrior پس از 3 فصل کنسل شد

سریال Warrior که پیش‌تر تجربه‌ی لغو شدن را تجربه کرده بود، بار دیگر پس از گذشت 3 فصل، توسط پلتفرم دیجیتالی «مکس» (Max) کنار گذاشته شد.

داستان این مجموعه که از روی ایده‌ها و نوشته‌های «بروس لی» ساخته شده، در قرن نوزدهم و در شهر سان فرانسیسکو رخ می‌دهد. Warrior ابتدا به عنوان یک سریال اصیل بود که توسط شبکه سینمکس (Cinemax) تولید و عرضه می‌شد و در سال 2019 میلادی توانست نظر تماشاگران را به خود جلب کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال Warrior پس از 3 فصل کنسل شد

در همان دوران، این مجموعه برای تولید فصل دوم تمدید گردید که در سال 2020 به روی آنتن رفت. با این وجود، شبکه «سینمکس» در نهایت تصمیم به لغو ادامه‌ی پخش آن گرفت. سپس پلتفرم دیجیتالی «Max» که پیش‌تر تحت عنوان «HBO Max» شناخته می‌شد، حق پخش این سریال را خریداری کرد و آن را برای فصل سوم تمدید نمود. لازم به ذکر است که اپیزودهای فصل سوم این سریال، در سال 2023 منتشر شدند.

سریال Warrior
سریال Warrior

اکنون گزارش‌ها حاکی از آن دارند که پلتفرم دیجیتالی «مکس» قصد دارد این مجموعه که تا به امروز سه فصل از آن پخش شده‌ را لغو کند. این در حالی است که پخش سه فصل مجموعه با توافقی که بین مکس و نتفلیکس صورت گرفته قرار است توسط نتفلیکس نیز انجام شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لغو فصل 3 سریال Warrior چیست؟ آیا منتظر ساخت فصل جدید این سریال بودید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *