دیزی ریدلی می‌گوید فیلم جدید جنگ ستارگان داستان متفاوتی را روایت می‌کند

دیزی ریدلی در نقش «رِی اسکایواکر» در سری فیلم‌های جنگ ستارگان، نقش خود را در یک فیلم دیگر از این فرانچایز بازی خواهد کرد.

در یک گفت‌وگوی جدید، «ریدلی» احساس هیجان خود را نسبت به فیلم جدید جنگ ستارگان بیان نمود و اشاره کرده که داستان به جهت متفاوتی در حال پیشروی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دیزی ریدلی می‌گوید فیلم جدید جنگ ستارگان داستان متفاوتی را روایت می‌کند

ریدلی گفت:

پس یکم درباره‌اش فکر کردم و هنگامی که متوجه شدم داستان چیه، دیدم که چیزی است که واقعاً می‌خواهم انجام بدم، فکر می‌کنم این یک فیلم واقعاً عالی از دنیای جنگ ستارگان است. این یک راه واقعاً جالب برای ادامه داستان است و از جهت متفاوتی به آن نگاه کردن عالی خواهد بود.

«ریدلی» آخرین بار نقش «رِی» را در جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر در سال 2019 ایفا کرد. آینده‌ی دنیای جنگ ستارگان و زمان‌بندی «اسکای‌واکر» پس از رویدادهای خیزش «اسکای‌واکر» مبهم بود تا اینکه ساخت فیلم جدیدی به کارگردانی «عبید چینوئی» اعلام شد. این فیلم جدید پس از رویدادهای خیزش «اسکای‌واکر» جریان دارد، وقتی که «رِی» یک نظم جدید جدایی را برپا می‌کند.

دیزی ریدلی

در نوامبر 2023، «ریدلی» در مورد احساسات نگرانی خود در جشنواره جنگ ستارگان لندن صحبت کرد. او گفت:

قبل از اینکه روی صحنه بروم، واقعاً عصبانی بودم چون هیچکس نمی‌دانست من می‌روم، جز رئیس لوکاس‌فیلم، «کتلین کندی» و چند نفر دیگر.

ریدلی نمی‌داند آیا فیلم آتی شروع یک سه‌گانه جدید است یا یک فیلم مستقل است و افزود:

من داستان یک فیلم را می‌دانم. این یعنی همه چیز نیست، اما این چیزی است که به من گفته شد و فکر می‌کنم ممکن است این فیلم بعدی باشد. منظورم این است که دوباره، نمی‌دانم، از اینکه چقدر سریع همه چیز دوباره شروع خواهد شد، اضافه به اینکه چگونه. اما بله، تا کنون، من داستان یک فیلم را می‌دانم و فکر می‌کنم مردم خیلی هیجان‌زده خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید فرانچایز جنگ ستارگان چیست؟ به نظر شما فیلم موفقی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *