تیزر فیلم و سریال‌های جدید پرایم ویدیو برای سال 2024 منتشر شد

تیزر جدیدی از فیلم و سریال های جدید پرایم ویدیو که «جیک جیلنهال» و «آن هاتاوی» برای سال 2024 در آن‌ها بازی خواهند کرد توسط این استودیو منتشر شد.

تصاویر اولیه از بازسازی فیلم بار کنار جاده (Road House) با حضور «جیک جیلنهال»، به تازگی در یک تیزر از سمت استودیوی آمازون برای سال 2024 منتشر شد. فیلم دیگری که با انتشار این تیزر معرفی شد، تصور تو (The Idea of You) است که با بازی «آن هاتاوی» و کارگردانی «مایکل شوالتر» پیش می‌رود. این فیلم بر اساس رمانی با همین نام اثر «رابین لی» ساخته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تیزر فیلم و سریال های جدید پرایم ویدیو برای سال 2024 منتشر شد

در یکی از صحنه‌های تیزر جدید آمارون، «جیک جیلنهال» پیراهن خود را در یک مبارزه زیرزمینی که به نظر می‌رسد دخالت دارد، بیرون می‌آورد و در صحنه دیگر از طرف مقابلش می‌پرسد:

به تو سیلی زدم. حالت خوب است؟ سپس به ادامه ضربات خود می‌پردازد.

این بازسازی، داستان زندگی «الوود دالتون»، یک مبارز سابق یو‌اف‌سی را نشان می‌دهد که در یک رستوران به عنوان مأمور امنیت استخدام می‌شود. بازیگران دیگری مانند «بیلی مگنوسن»، «دنیلا ملکیور»، «لوکاس کیج»، «هانا لاو لانیر»، «ترایوس ون وینکل»، «بی.کی. کنان»، «آرتورو کاسترو»، «بو نپ»، «باب منری» و «کانر مک‌گرگور» در این به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم تصور تو، درباره مادری 40 ساله به نام «سوفی» است که از همسرش جدا می‌شود. «دن»، همسر «سوفی»، او را به خاطر زنی جوان‌تر رها کرده و سفرشان به کوچلا، به همراه دختر نوجوانشان را کنسل کرده است. «سوفی»، در این فستیوال موسیقی با «هیز کمبل» خواننده‌ای 24 ساله آشنا می‌شود. «جنیفر وستفلت» نویسنده فیلمنامه و همچنین «آن هاتاوی»، «کیان گس»، «کتی شولمن» و «اریک هیز» از جمله تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سرویس استریم آمازون پرایم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *