تاریخ اکران فیلم Red One با بازی دیواین جانسون و کریس اوانز مشخص شد

استودیو آمازون اعلام کرد که فیلم Red One با حضور «دیواین جانسون» و «کریس اوانز»، در تاریخ 15 نوامبر 2024 در سینماها به نمایش در خواهد آمد.

گزارشی از سایت ددلاین نشان می‌دهد که فیلم رد وان (Red One) دو بار به صورت آزمایشی اکران شده و امتیازات مثبتی را دریافت کرد؛ اما جف اسنایدر، یکی از منابع، این پروژه را به عنوان یک فاجعه توصیف کرد و آن را به تصور چت‌جی‌پی‌تی از یک فیلم تجاری برای هر چهار گروه سنی زن و مرد بالاتر و پایین‌تر از 25 ساله تشبیه کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ اکران فیلم Red One

اسنایدر گفته بود که قرار است یک مجموعه داستانی مانند ارباب حلقه‌ها ساخته شود، مشابه بانوی درون آب که قصد داشت یک چندگانه جدید باشد؛ اما این تلاش موفقیت آمیز نبود. همچنین، او اظهار داشت که دو بازیگر اصلی با یکدیگر سازگار نیستند و میزان بد بودن فیلم به گونه‌ای است که امکان فیلمبرداری دوباره فیلم وجود ندارد.

فیلم Red One

آمازون قبلاً فیلم‌های ایر (Air) و سالتبرن (Saltburn) را قبل از پخش در پلتفرم استریم پرایم ویدئو، در سالن‌های سینما اکران کرده بود. اکنون، فیلم جدیدی به نام شوالیه‌های آلتو (Alto Knights) با حضور «رابرت دنیرو» در تاریخ نوامبر آینده با آن‌ها رقابت خواهد کرد.

«جیک کسدن» که قبلاً فیلم‌هایی مانند جومانجی: مرحله بعدی (Jumanji: The Next Level) را کارگردانی کرده، قرار است کاگردان این فیلم باشد. همچنین، «کریس مورگان»، نویسنده فیلم‌نامه‌هایی همچون هابز و شاو (Hobbs and Shaw) و سرنوشت خشمگین (The Fate of the Furious)، به عنوان نویسنده به این پروژه ملحق شد.

ستارگان سریال ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا (Chilling Adventures of Sabrina) شامل «کی‌یرنان شیپکا»، «لوسی لیو»، «الیزابت الیس» و «وسلی کیمل» نیز در این فیلم خانوادگی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Red One چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *