فیلمبرداری فصل دوم سریال Silo آغاز شد

فصل نخست سریال پسا-آخرالزمانی Silo، با واکنش‌های بسیار مثبتی روبرو شد. چندی پیش، شبکه «اپل تیوی پلاس» اعلام کرد که فیلمبرداری فصل دوم سریال Silo در بریتانیا آغاز می‌شود.

با قطعیت می‌توان گفت که یکی از شگفتی‌های برجسته تلویزیون در سال گذشته، ساخت سریال سیلو (Silo) توسط سرویس «Apple TV Plus» بود. این سریال بر اساس رمانی به نام Wool، نوشته «یو هاوی» ساخته شده است و با بازیگرانی همچون «ربکا فرگوسن»، «رشیدا جونز» و «دیوید اویلو» در یک محیط پر از تنش و استرس قرار می‌گیرد. پخش فصل نخست این سریال، با استقبال قابل توجهی از سوی تماشاگران روبرو شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلمبرداری فصل دوم سریال Silo آغاز شد

پس از شروع اعتصابات در هالیوود، بسیاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی متوقف شدند و Silo نیز از این مشکل جدا نبود و تولید فصل دوم آن به تعطیلی کشیده شد؛ اما اکنون در یک خبر خوشحال‌کننده، اعلام شد که بازیگران و اعضای این سریال در هرتفوردشر بریتانیا دوباره جمع شده‌اند تا فیلمبرداری فصل دوم را که پیش از اعتصابات آغاز شده بود، از سر بگیرند.

فصل دوم سریال Silo

این سریال علمی‌تخیلی و پسا-آخرالزمانی، در یک سیلوی بزرگ قرار دارد که برای مدت طولانی، جمعیتی حدود 144 هزار نفر را در زیرزمین پناه می‌دهد؛ اما مرگ ناگهانی یکی از اعضای این سیلو، باعث می‌شود که سلسله اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ دهد و قوانین سختگیرانه و حکمرانی این پناهگاه درباره عدم وجود زندگی بیرون از سیلو را به چالش بکشد.

پایان فصل نخست، با یک کلیفه هیجان‌انگیز همراه شد که تماشاگران را با بسیاری از سوالات سرگرم کرد. با توجه به آغاز فرایند تولید فصل 2 سریال Silo ، می‌توان امیدوار بود که در سال 2024 شاهد ادامه ماجراجویی‌های «جولیت نیکولز» به عنوان قهرمان داستان باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال سیلو چیست؟ آیا فصل اول این مجموعه تلوزیونی را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *