«جومونگ 3» از تلوزیون پخش خواهد شد

جومونگ 3 قرار است پس از پایان پخش سریال امپراطور: افسانه‌ها که در واقع جومونگ 4 است، از شبکه تماشا پخش شود. سریال جا میونگ گو که سومین فصل از سریال جومونگ است، از امروز (2 دی 1402) در شبکه تماشا پخش خواهد شد.

دلیل این جایگزینی از جومونگ 4 به 3، مربوط به محبوبیت بالای ممیزی‌های سریال جا میونگ گو است. سریال جا میونگ گو یک مجموعه تلویزیونی درام تاریخی است که در سال 2009 توسط شبکه SBS کره‌جنوبی پخش شد. بازیگران اصلی این مجموعه، «جونگ ریو-وون»، «جونگ کیونگ هو» و «پارک مین-یونگ» هستند. این مجموعه، به عنوان ادامه‌ای بر افسانه جومونگ و سرزمین بادها عمل می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


«جومونگ 3» از تلوزیون پخش خواهد شد

داستان این سریال، به دوران حکمرانی «موهیول»، نوه جومونگ، می‌پردازد. شخصیت اصلی داستان، پسر او، شاهزاده «هودونگ» است و داستان حول محور زندگی و ماجراهای او می‌چرخد. «موهیول» در این سریال یک پیرمرد جاه‌طلب به‌شمار می‌رود و داستان درباره تسخیر امپراطوری «ناکرانگ» توسط «گوگوریو» است.

جومونگ 3

سریال جومونگ سه توسط شبکه تماشا پس از پایان سریال امپراطور: افسانه‌ها پخش می‌شود. پخش سریال Ja Myung Go از ساعت 19 آغاز می‌شود. علاوه بر آن، سریال جومونگ 3 در زمان‌های مختلف، از جمله ساعات 1، 7 و 13 تکرار می‌شود.

این سریال، یک سریال تلویزیونی درام و تاریخی است که در کشور کره جنوبی تولید شد. بازیگران اصلی این سریال «جونگ ریو-وون»، «جونگ کیونگ هو»، «پارک مین یونگ» و «سونگ هیون آ» هستند.

جومونگ 3، 39 قسمت دارد و هر قسمت آن معمولاً 65 تا 70 دقیقه هستند. این سریال برای اولین‌بار در سال 2009 از شبکه اس بی اس (SBS) منتشر شد و مورد استقبال بسیاری از بینندگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این فرانچایز و سریال جومونگ 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *