تاریخ اکران فیلم Wolfs با بازی برد پیت و جرج کلونی مشخص شد

فیلم Wolfs یکی از جدیدترین آثار سینمایی است که در سال 2024 اکران خواهد شد و اخیراً سونی تاریخ انتشار دقیق آن را به صورت رسمی اعلام کرد.

استودیو «سونی» اعلام کرده که فیلم گرگ ها به کارگردانی جان واتس با بازی «برد پیت» و «جرج کلونی» در تاریخ 20 سپتامبر 2024 (30 شهریور 1403) به صورت سینمایی اکران خواهد شد. این فیلم محصول استودیوی اپل تی‌وی پلاس است و در سینماهای آیمکس نمایش داده می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ اکران فیلم Wolfs مشخص شد

با اینکه جزئیات زیادی از داستان فیلم منتشر نشده، گزارش‌ها حاکی از این است که «برد پیت» و «جرج کلونی» نقش دو دلال را بازی می‌کنند که در یک مأموریت شرکت خواهند کرد. همچنین، «ایمی رایان»، که نامزد اسکار است، در این فیلم حضور دارد. کمپانی‌های Smokehouse Pictures و Plan B Entertainment نیز تهیه‌کننده این پروژه هستند.

جرج کلونی اظهار کرده بود که آمادگی دارد برای بازی در فیلم گرگ‌ها دستمزد کمتری دریافت کند تا در سالن‌های سینما نمایش داده شود. وی گفته بود:

سالن‌های سینما برای کسب این پروژه تلاش می‌کردند و اپل پیشنهاد بزرگی ارائه کرده بود، اما ما گفتیم اگر می‌توانید تضمین کنید که این فیلم در سینماها اکران شود، مایلیم کمترین دستمزد را دریافت کنیم و آن‌ها قبول کردند.

فیلم Wolfs

او همچنین اشاره کرد که احتمال تولید دنباله‌ای برای گرگ‌ها وجود دارد و از حالا درباره این موضوع با «برد» و کارگردان فیلم گفتگو می‌کنند. «کلونی» بیان کرد که فیلمبرداری بسیار خوبی بود و همکاری با «جان واتس» که به عنوان یک کارگردان بسیار با استعداد شناخته می‌شود، لذت‌بخش بود.

«پیت» و «کلونی» آخرین بار در فیلم‌های 11 یار اوشن در کنار یکدیگر حضور داشتند و همچنین در فیلم بخوان و بسوزان به کارگردانی «برادران کوئن» بازی کردند. همچنین، سونی امتیاز پخش فیلم پروژه آرتمیس با بازی «اسکارلت جوهانسن» و «چنینگ تیتوم» را نیز اخیراً خریداری کرد. این فیلم که داستانی در دهه 1960 درباره رقابت فضایی بین آمریکا و روسیه است، روز 12 ژوئیه 2024 (23 خرداد 1403) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری برد پیت و جرج کلونی در فیلم Wolfs چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *