سریال The Gilded Age برای فصل سوم تمدید شد

به تازگی اعلام شد که شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او (HBO) در حال تولید فصل سوم از مجموعه سریال The Gilded Age (عصر طلایی) است، اما تاریخ انتشار آن مشخص نیست.

فصل دوم این سریال به نویسندگی «جولین فلوز»، خالق سریال دانتون ابی (Downton Abbey)، در اکتبر امسال شروع شد و در تاریخ 17 دسامبر به اتمام رسید. اپیزود پایانی فصل دوم به عنوان پربیننده‌ترین قسمت تاریخ این سریال اعلام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال The Gilded Age برای فصل سوم تمدید شد

خلاصه داستان فصل دوم سریال عصر طلایی به این شکل است که دوره‌ی عصر طلایی آمریکا، دوره‌ای بزرگ با تغییرات اقتصادی گسترده بوده، با درگیری بین روش‌های سنتی و سیستم‌های نوین و ایجاد و از دست دادن ثروت‌های عظیم. داستان این سریال از سال 1882 با شخصیت «ماریان بروک» (جیکوبسون) آغاز می‌شود، که بعد از مرگ پدرش، از منطقه دورافتاده پنسیلوانیا به نیویورک مهاجرت می‌کند تا با عمه‌های ثروتمندش زندگی کند.

سریال The Gilded Age

در این سریال، بازیگرانی چون «کری کون»، «مورگان اسپکتر»، «دنی بنتون»، «لوییزا جیکوبسون»، «بلیک ریتسون»، «هری ریچاردسون»، «سایمون جونز»، «سینتیا نیکسون»، «جک گیلپین» و «کریستین بارانسکی» نقش‌آفرینی می‌کنند. تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Gilded Age در حال حاضر مشخص نیست. همچنین، اخیراً شبکه اچ‌بی‌او سریال‌های «پری میسون» (Perry Mason) و «وقت پیروزی» (Winning Time) را لغو کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال عصر طلایی چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *