نخستین تریلر مستند فوتبالی Captains of the World منتشر شد

جام جهانی سال گذشته یکی از هیجان انگیزترین لحظات تاریخ فوتبال بود و اخیراً نتفلیکس اولین تریلر مستند Captains of the World را منتشر کرد.

نتفلیکس و FIFA+ پشت این پروژه شش قسمتی هستند که در 30 دسامبر (9 دی 1402) منتشر می‌شود و در پشت صحنه مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 که در نوامبر و دسامبر همان سال برگزار شد، حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر مستند Captains of the World

مستند فوتبالی Captains of the World که توسط «Fulwell 73» تولید شده، دنباله‌ای بر سری کاپیتان‌ها در سال 2022 است که تلاش‌های بازیکنان را در حالی که تیم‌هایشان برای واجد شرایط شدن برای رویداد ورزشی موردانتظار جام جهانی در قطر می‌جنگیدند، مستند می‌کند.

در این مستند، شاهد مشارکت بازیکنان برجسته مانند «لیونل مسی»، «کریستیانو رونالدو»، «کیلیان مباپه»، «هری کین»، «گارت بیل» و «سیمون کایر» هستیم که دیدگاه‌هایشان را بیان می‌کنند. در یکی از صحنه‌های تریلر Captains of the World ، مسی به دوربین می‌گوید:

“این یک جام جهانی است و واقعاً سخت است. ما قصد داریم بجنگیم.”

در جای دیگری از تریلر، رونالدو از تمرکز خود در این رقابت‌ها سخن می‌گوید:

“همه می‌خواهند برنده شوند.”

در فینال جام جهانی سال 2022 که در تاریخ 18 دسامبر انجام شد، تیم ملی آرژانتین به رهبری «مسی»، در ضربات پنالتی مقابل تیم فرانسه که به رهبری «امباپه» بود، به پیروزی رسید. «مسی» که در حال حاضر به عنوان بازیکن برجسته تیم میامی اینتر در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا حضور دارد، موفق به دریافت توپ طلایی به عنوان بهترین بازیکن شد.

شبکه نتفلیکس در سال‌های اخیر چندین مستند ورزشی منتشر کرده است، از جمله مستند کوارتربک که در ابتدای سال 2023 منتشر شد و به بررسی بازیکنان برجسته فوتبال آمریکایی NFL مانند «پاتریک ماهومز»، «کرک کازینز» و «مارکوس ماریوتا» پرداخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مستند Captains of the World چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *