تصویر جدید «لیدی گاگا» و «واکین فینیکس» در فیلم جوکر: جنون دو نفر

تاد فیلیپس (Todd Phillips)، کارگردان فیلم جوکر: جنون دو نفر ، دو تصویر جدید از لیدی گاگا و واکین فینیکس در این فیلم به اشتراک گذاشت.

فیلم جوکر 2 یکی از موردانتظارترین آثار سال 2024 است که به تازگی «تاد فیلیپس» تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرد. در آخرین فعالیت او در شبکه‌های اجتماعی، در پست جدیدش، به طرفداران نگاهی جدید به «آرتور فلک» در زندان آرکام داده است که احتمالاً در آنجا او عاشق روانپزشک خود، دکتر هارلین کوئینزل (با بازی لیدی گاگا) خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصویر جدید از فیلم جوکر: جنون دو نفر

تصویر اول در پست، صحنه‌ای از «آرتور فلک» در پشت میله‌های زندان را نشان می‌دهد، اما تصویر دوم حالتی کاملاً متفاوت دارد، هارلی کوئین که به طرز جالبی به جوکر نگاه می‌کند. هرچند جزئیات دقیق داستان مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود که قسمت دوم جوکر، به روایت سنتی عاشقانه و همکاری بی‌رحمانه این دو نفر بپردازد.

فیلم جوکر: جنون دو نفر

همانطور که قبلاً تأیید شده است، جوکر «واکین فینیکس» با بتمن «رابرت پتینسون» یا هر یک از فیلم‌های جدید «جیمز گان» در دنیای سینمایی دی‌سی مرتبط نخواهد بود.

فیلیپس اعلام کرده است که فیلمش مستقیماً به جهان گسترده سینمایی دی‌سی ارتباط ندارد یا حتی به جهان جدید ساخته شده دنیای دی‌سی متصل نیست و یک زمانی حتی به دنبال ایجاد یک برند به نام «DC Black» بود که به کارگردانان مختلف اجازه می‌داد تا نسخه‌های بسیار متفاوتی از شخصیت‌های دی‌سی را بسازند، بدون اینکه نیاز به ارتباط با فیلم‌های دیگر باشد.

فیلم جوکر: جنون دو نفر

هرچند این به صورت رسمی تایید نشد، اما سری فیلم‌های جوکر به مخاطبان این اجازه را داده است که بیشتر درباره این شخصیت بدنام که پیش‌تر توسط جک نیکلسون، هیت لجر، و جرد لتو به تصویر کشیده شده بود، بدانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت دوم فیلم جوکر چیست؟ به نظر شما موفقیت فیلم اول را تکرار می‌کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *