فیلم Aquaman and the Lost Kingdom پرفروش‌ترین فیلم کریسمس امسال شد

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom جدیدترین و آخرین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی زک اسنایدر است که فروش خوبی در کریسمس امسال داشت.

این فیلم با بازی با بازی «جیسون موموآ» در نقش پادشاه آتلانتیس و کارگردانی «جیمز وان»، با 27.7 میلیون دلار فروش در طی آخر هفته و 40 میلیون دلار ضعیف در طی چهار روز تعطیلات کریسمس، کمتر از انتظارات عمل کرد. با بودجه 205 میلیون دلاری، فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده در حال تبدیل شدن به آخرین شکست وارنر و دی‌سی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم Aquaman and the Lost Kingdom پرفروش‌ترین فیلم کریسمس امسال شد

آکوامن 2 توانست در میان سری فیلم‌های جدید فروش بهتری داشته باشد. این آثار شامل انیمیشن خانوادگی کوچ از یونیورسال و ایلومینیشن، فیلم کمدی عاشقانه هر کسی جز تو با بازی «سیدنی سوینی» و «گلن پاول» و فیلم ورزشی «زاک افران» با عنوان چنگال آهنی از کمپانی A24 هستند.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

همچنین در روز کریسمس، سه فیلم جدید به نام رنگ بنفشه از وارنر، فراری از نئون و داستان الهام‌بخش پسران در قایق از «جورج کلونی» نمایش داده شدند.

«کریس رندلمن»، مدیر عامل Flix Brewhouse می‌گوید:

اگرچه ما امسال یک آواتار 2 نداریم، اما حجم فیلم‌ها از سال قبل نسبت به سال قبل پیشتر است. این وضعیت تا ژانویه ادامه دارد و باید شروع قوی‌ای در سال ۲۰۲۴ داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم آکوامن 2 چیست؟ به نظر شما در ادامه فروش خوبی خواهد داشت؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *