نویسنده فیلم Rebel Moon به نقد منفی منتقدان واکنش نشان داد

اولین بخش از حماسه علمی تخیلی «زک اسنایدر»، فیلم Rebel Moon ، اکنون در پلتفرم «نتفلیکس» منتشر شد و با دریافت نقدهای منفی، حواشی زیادی برپا کرد.

«زک اسنایدر»، در اواخر دهه 90 میلادی، این ایده را مطرح کرد و با همکاری نویسندگانی مانند «کرت جانستاد» و «شی هاتن»، آن را به یک فیلمنامه تبدیل کرد. نتیجه این طرح، فیلمی دو قسمتی بود که هر قسمت دو نسخه متفاوت داشت. یک نسخه از فیلم ماه شورشی در سینماها به نمایش در می‌آمد و برای نوجوانان با سنین پایین مناسب بود و نسخه دیگر که به عنوان «کات کارگردان» شناخته می‌شد، طولانی‌تر شد و رده‌سنی بزرگسال گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نویسنده فیلم Rebel Moon به نقد منفی منتقدان واکنش نشان داد

در حال حاضر، فیلم Rebel Moon – Part One: A Child of Fire امتیاز 33% را از منتقدین سایت «راتن تومیتوز» دریافت کرد و به دومین فیلم ضعیف در کارنامه «زک اسنایدر» پس از «Sucker Punch» (با امتیاز 22%) تبدیل شد. لازم به ذکر است که امتیاز تماشاگران به این فیلم 69% بوده و برعکس منتقدین، از این فیلم استقبال کرده‌اند. این رقم، عالی نیست؛ اما نشان می‌دهد که تعداد زیادی از تماشاگران و علاقمندان به سینما، فیلم جدید اسنایدر را پسندیده‌اند.

«کرت جانستاد»، یکی از نویسندگان این فیلم، در واکنش با نقد منفی منتقدین گفت:

من نقدها را نمی‌خوانم. منتقدان حرفه‌ای کار خود را دارند و این کار آن‌هاست که نقد کنند. در جامعه دموکراتیکی زندگی می‌کنیم و همه افراد حق رأی دادن دارند. اگر مردم فیلم را تماشا کنند، تجربه‌شان بر اساس آن فیلم ممکن است لذت‌بخش یا غیرلذت‌بخش باشد.

«کرت جانستاد» در ادامه بیان کرد که در طول 20 سال فعالیت حرفه‌ای خود، نقدها هرگز حقیقت نهایی محصول را بیان نکرده‌اند. او به این نکته اشاره کرد که فیلم ربل مون شخصیت‌هایی آسیب‌پذیر دارد و از جنبه احساسی فیلم به عنوان یک نقطه قوت یاد کرد. همچنین، او تأکید کرد که این فیلم به دلیل صحنه‌های اکشن و جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌اش، یک فیلم بزرگ و باشکوه است و از مردم خواست تا این اثر را تماشا کنند.

فیلم Rebel Moon

همانطور که می‌دانید، نسخه کات کارگردان فیلم Rebel Moon A Child of Fire که نسخه نهایی و اصلی فیلم است، هنوز منتشر نشده و اسنایدر برنامه دارد که در سال 2024 آن را به نمایش دربیاورد. بنابراین، «زک اسنایدر» نیز تماشاگران را تشویق به دیدن نسخه کات کارگردان فیلم می‌کند. فیلم Rebel Moon – Part Two: The Scargiver نیز برنامه‌ریزی شده تا در تاریخ 19 آوریل 2024 (31 فروردین 1403) به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «زک اسنایدر» و این نظر نویسنده فیلم Rebel Moon چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *