آهنگ جدید تیلور سوئیفت برای عملیات احیای قلب استفاده می‌شود

انجمن قلب آمریکا اعلام کرد که آهنگ جدید تیلور سوئیفت که You’re Losing Me نام دارد به عنوان یک ضرب‌آهنگ مناسب برای عملیات نجات جان بیماران (سی‌پی‌آر) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در پستی که توسط این سازمان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، آمده است که متن آهنگ ممکن است دلخراش باشد؛ اما ضرب‌آهنگ (ریتم) آن می‌تواند به نجات جان بیماران کمک کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آهنگ جدید تیلور سوئیفت برای احیای قلب استفاده می‌شود

این آهنگ با 103 ضربه در دقیقه، ضرب‌آهنگ مناسبی برای سی‌پی‌آر دستی دارد و به نظر می‌رسد برای احیای قلب انسان نیز بسیار مناسب باشد. گاهی اوقات، از آهنگ‌هایی که ضرب‌آهنگ بالایی دارند در عملیات احیای قلب استفاده می‌شود و حالا انجمن قلب آمریکا اعلام کرده که آهنگ تیلور سویفت نیز برای این عملیات مناسب خواهد بود.

آهنگ جدید تیلور سوئیفت

موسیقی، به عنوان یک عامل مؤثر می‌تواند تأثیر مثبتی روی عملیات احیای قلب داشته باشد. در زمانی که عملیات احیای قلب صورت می‌گیرد، استفاده از موسیقی با ضربان مناسب، می‌تواند به تنظیم و هماهنگی ضربان قلب کمک کند و عملیات احیا را بهبود بخشد.

مهم است توجه داشت که در عملیات احیای قلب، اولویت همچنان بر روی ترکیب مناسب تکنیک‌های احیا و استفاده از دستگاه‌های تنفسی قرار دارد. استفاده از موسیقی باید به عنوان یک عنصر همراه و مکمل در این فرایند مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تأثیر موسیقی در زندگی و در سلامتی چیست؟ کدام آهنگ برای شما مانند دارو عمل می‌کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *