همنواز

ریبوت فیلم Sleepy Hollow ساخته می‌شود

«لیندزی اندرسون بیر»، کارگردان فیلم جذاب Pet Sematary: Bloodlines، اخیرا اطلاعات جدیدی را در مورد ریبوت فیلم Sleepy Hollow فاش کرده است.

در سال گذشته اعلام شد که ریبوت فیلم اسلیپی هالو (Sleepy Hollow) برای سرویس استریم پارامونت پلاس در دست ساخت قرار دارد و گزارش شده که «لیندزی بیر» به عنوان نویسنده و کارگردان در این پروژه نقش خواهد داشت؛ اما جزئیات زیادی درباره این فیلم فاش نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ریبوت فیلم Sleepy Hollow ساخته خواهد شد

اخیرا، «لیندزی اندرسون بیر» در یک مصاحبه با Dread Central درباره فیلم Pet Sematary: Bloodlines صحبت کرده و اطلاعاتی درباره پروژه بعدی خود نیز به اشتراک گذاشته است. «بیر»، در اشاره به «تیم برتون»، «جانی دپ» و «کریستینا ریچی»، بیان کرد که چقدر از اقتباس آن تیم لذت می‌برد و ادامه داد که فیلمش بیشترین شباهت را با داستان‌های اوریجینال خواهد داشت.

فیلم Sleepy Hollow

در فیلم خواب آلود توخالی (Sleepy Hollow) که در سال 1999 اکران شد، «جانی دپ» در نقش «ایکاباد کرین»، یک پاسبان نیویورکی بازی می‌کرد که به دهکده کوچک اسلیپی هالو می‌رود و در حال تحقیق درباره سری قتل‌های عجیب توسط Headless Horseman است. این فیلم علاوه بر موفقیت در گیشه، جایزه اسکار بهترین کارگردانی هنری را نیز به دست آورد.

یکی دیگر از اقتباس‌های معروف Sleepy Hollow، انیمیشنی است که توسط دیزنی در سال 1949 ساخته شد. در سال 2013، شبکه فاکس نیز اولین اقتباس سریال تلویزیونی موفقی را با نام Sleepy Hollow عرضه کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت ریبوت فیلم Sleepy Hollow چیست؟ به نظر شما موفقیت قبل را تکرار می‌کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *