فیلمبرداری فصل سوم سریال Mayor of Kingstown از ژانویه آغاز خواهد شد

پس از تصادف شدید «جرمی رنر»، فیلم‌برداری فصل سوم سریال Mayor of Kingstown به تعویق افتاد و تاریخ دقیق آغاز فیلم‌برداری پس از این تصادف مشخص نشد.

«جرمی رنر» (Jeremy Renner) در سال گذشته با تصادف تقریباً مرگباری روبه‌رو شد. او با یک ماشین برف‌روب تصادف کرد و جراحت بسیاری دیده بود؛ اما با خوشبختانه او بهبود یافته و دوباره به عرصه بازیگری بازگشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آغاز فیلمبرداری فصل سوم سریال Mayor of Kingstown

بعد از وقفه‌ای طولانی مدت، اتفاقی رخ داد که باعث شد پروسه فیلم‌برداری فصل سوم سریال شهردار کینگزتاون (Mayor of Kingstown) آغاز شود. گزارش‌هایی از خبرگزاری انترتینمنت ویکلی منتشر شده که تصویر یکی از بازیگران سریال را نشان می‌دهد و به آغاز فیلم‌برداری این سریال در هفته آینده اشاره می‌کند.

سریال Mayor of Kingstown

در اوایل سال 2023، شاهد تمدید سریال جنایی و هیجان‌انگیز Mayor of Kingstown توسط کمپانی پارامونت بودیم؛ اما واقعه‌ای شوکه‌کننده برای «جرمی رانر» رخ داد که تمام محاسبات تهیه‌کنندگان این سریال را به هم ریخت.

رانر در یک تصادف مرگبار، بیش از 30 استخوان خود را شکست و برای مدتی حتی توانایی حرکت کردن را نیز از دست داد. با بهبود شرایط جسمانی، حالا او قادر به شروع فرایند تولید فصل سوم Mayor of Kingstown است و بازیگران این مجموعه را می‌توان در کنار یکدیگر دید. تاکنون تاریخ رسمی پخش فصل سوم Mayor of Kingstown اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل سه سریال Mayor of Kingstown چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *