شایعه: پیش‌درآمد فیلم Die Hard ساخته خواهد شد

فیلم Die Hard یکی از معروف‌ترین آثار اکشن است که شهرت زیادی دارد و اخیراً اعلام شد که پیش درآمد فیلم Die Hard در دست ساخت قرار دارد.

یک فیلم جدید در مجموعه فیلم‌های جان سخت در حال ساخت است که داستان آن بر روی دوران جوانی شخصیت «جان مک‌کلین» تمرکز خواهد کرد. این پروژه تحت عنوان جان سخت: سال اول بر اساس کمیکی به همین نام ساخته می‌شود و از سوی «دنیل ریکتمن» در دست تولید قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پیش درآمد فیلم Die Hard ساخته خواهد شد

ایده این پروژه در سال 2018 مطرح شد و «لن وایزمن» برای کارگردانی آن انتخاب گردید، اما با ادغام دو شرکت فاکس و دیزنی، این پروژه متوقف شد. جان سخت با بازی «بروس ویلیس» در سال 1988 در سینما اکران شد و با بودجه 35 میلیون دلاری توانست در سراسر جهان 141 میلیون دلار فروش داشته باشد. بعد از آن چهار دنباله دیگر از این فیلم ساخته شد و «ویلیس» نقش «مک‌کلین» را بازی کرد.

پیش درآمد فیلم Die Hard

 

فیلم جان سخت به دلیل داستان شب کریسمس واقعیت یا نوعی از داستان کریسمس به حساب می‌آید، هرچند بسیاری معتقدند که به اشتباه آن را یکی از بهترین فیلم‌های کریسمس معرفی کرده‌اند. اخیراً، یک وکیل آمریکایی پیام تبریک سال نوی یکی از سیاستمداران معروف را که نه‌تنها برای پیام مثبتی نبود، بلکه شامل اظهارات تندی نیز بود، با فیلم جان سخت مقایسه کرد و این موضوع بحث و گفتگوهایی را در فضای اجتماعی به وجود آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه فیلم‌های جان سخت چیست؟ آیا سری فیلم‌های جان سخت را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *