جرمی رنر: فکر می کنم که آماده بازگشت هستم

جرمی رنر ، بازیگر نقش «هاکای» در سری فیلم‌های محبوب انتقام جویان، اعلام کرد که آماده‌ی بازگشت به فعالیت‌های هنری خود است.

«جرمی رنر»، بازیگر معروف نقش «هاکای» در دنیای مارول، آماده‌ی بازگشت به عرصه بازیگری است. او تنها چند روز پس از سالگرد سانحه‌ی خطرناکی که پشت سر گذاشته بود، در سریال شهردار کینگزتاون به صحنه بازمی‌گردد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گفته‌های جرمی رنر درمورد بازگشت او به فعالیت‌های هنری

درباره بازگشت به فصل سوم این سریال، «رنر» اظهار کرد:

سال فوق‌العاده شلوغی بود؛ فکر می‌کنم که به اندازه‌ی کافی آماده و قوی هستم. خواهیم دید. منظورم این است که هفته‌ی دیگر برمی‌گردم و همه‌ی تلاشم را می‌کنم.

همچنین، «رنر» به کار روی آلبوم موسیقی خود به نام «Love and Titanium» نیز اشاره کرد. این آلبوم با الهام از روند بهبودی او ضبط شده و در ماه ژانویه منتشر خواهد شد. اولین تک‌آهنگ این آلبوم، «Wait» نام دارد.

جرمی رنر

«رنر» درمورد تأثیر مثبت موسیقی بر زندگی‌اش گفت:

موسیقی همیشه برای من جذاب و شفابخش بوده است. این بیشتر روایتی از زندگی، مرگ و روند بهبودی من در سال گذشته است و شامل ژانرهای مختلفی می‌شود.

او افزود که تابستان گذشته را به ساخت این آلبوم اختصاص داده و نوشتن آهنگ‌های مختلف با دوستانش بر روی بهبودی او تأثیر مثبتی گذاشته است. بعد از سانحه خطرناکی که سال گذشته برای «جرمی رنر» رخ داد؛ به‌نظر می‌رسد که او هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی آماده‌ی بازگشت به فعالیت‌های هنری خود باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌ها و سریال‌هایی که جرمی رنر در آن‌ها ایفای نقش کرده چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *