پوستر رسمی انیمه Berserk: The Black Swordsman منتشر شد

استودیو اکلیپس به تازگی پوستر رسمی انیمه Berserk: The Black Swordsman را منتشر کرده است. همچنین تیزری از سریال جدید این مجموعه در دست ساخت قرار دارد.

انیمه Berserk: The Black Swordsman با الهام از آثار پرطرفدار و با هدف احقاق عدالت برای داستان این مانگای مشهور، پی‌ریزی شد. این اقتباس تازه به گونه‌ای متفاوت از نسخه‌های انیمه‌ای پیشین، قصد دارد تمامی بخش‌هایش را با استفاده از انیمیشن دوبُعدی به تصویر بکشد و با تمرکز بر آرک داستانی “شمشیرزن سیاه‌پوش” پیش روی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پوستر رسمی انیمه Berserk: The Black Swordsman

استودیو «اکلیپس» تصویری را از طریق توییتر به اشتراک گذاشته که در آن قهرمان داستان، «گاتس»، معروف به «شمشیرزن سیاه‌پوش»، در حالی که آماده نبرد با موجودی عظیم شبیه به اژدها است، نمایش داده شد. این تصویر، حال و هوای انیمه‌ای را که قطعاً حالتی تیره و غم‌انگیز خواهد داشت، به خوبی نشان می‌دهد، مخصوصاً اگر به نمونه اصلی مانگای خود وفادار باشد که به خاطر محتوای خشن، ترسناک و بزرگسالانه‌اش شناخته شد.

استودیو «اکلیپس» به طرفداران این اطمینان را داده است که این انیمه نیز با همان ویژگی‌ها تولید خواهد شد. انتظار می‌رود که تیزر این پروژه در اوایل سال 2024 منتشر گردد، اما تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشد. در ادامه می‌توانید تصویر رسمی از انیمه Berserk: The Black Swordsman را مشاهده کنید.

پوستر رسمی انیمه Berserk: The Black Swordsman
پوستر رسمی انیمه Berserk: The Black Swordsman

Berserk: The Black Swordsman با وجود اینکه به عنوان یک پروژه رسمی انیمه شناخته نمی‌شود، اما به وسعت سومین سری انیمه برزرک در نظر گرفته می‌شود. سری‌های قبلی انیمه Berserk به ترتیب در سال‌های 1997 و 2016 منتشر شدند که تنها سری اول از داستان «شمشیرزن سیاه‌پوش» را پوشش داده بود. این سری جدید نه تنها انتظار می‌رود که با وفاداری بالاتری به داستان بپردازد، بلکه باید بازخوردهای منفی نسبت به انیمه دوم را نیز جبران کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Berserk: The Black Swordsman چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *