تریلر فیلم Challengers منتشر شد

چندی پیش، «زندایا» (Zendaya)، بازیگر فیلم‌های اسپایدرمن، با انتشار یک پست اینستاگرامی، از تریلر فیلم Challengers ورزشی و هیجان‌انگیز رونمایی کرد.

«زندایا» در فیلم چلنجرز ، نقش «تاشی»، یک نابغه تنیس که به مربی تبدیل شده در فیلم، درگیر یک مثلث عشقی می‌شود را بازی می‌کند. «لوکا گوادانینو» (Luca Guadagnino)، فیلمساز فرانسوی مشهور، کارگردانی این فیلم را که 26 اوریل 2024 (7 اردیبهشت 1403) منتشر می‌شود را برعهده دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


از تریلر فیلم Challengers رونمایی شد

در فیلم سینمایی Challengers ، بازیگرانی همچون «زندایا»، «مایک فیست» و «جاش اوکانر» نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم برنامه‌ریزی شده تا در سال 2024 توسط استودیوی «ام‌جی‌ام» (MGM) به اکران برسد.

داستان فیلم درباره همسر و مربی یک تنیس‌باز مشهور است. همسر او، این تنیس‌باز را برای شرکت در یک «ایتیپی چلنجر تور» ثبت‌نام می‌کند؛ اما در طول این مسیر، با مشکلات زیادی مواجه می‌شود.

«زندیا»، بازیگر نقش اصلی این فیلم، از پوستر Challengers به همراه یک نوشته در اینستاگرام خود رونمایی کرد سال نو میلادی را به همه تبریک گفت. او در این پست نوشت:

با آرزوی بهترین سال برای شما.

این فیلم، یک داستان هیجان‌انگیز و در عین حال عاشقانه دارد که تلاش‌ها و رقابت‌های زندگی ورزشی یک تنیسور معروف را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Challengers چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند موفقیت بالایی در فروش جهانی کسب کند؟ شما کدامیک از فیلم‌های سینمایی «لوکا گوادانینو» را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *