کارگردان فیلم Arcadia در حال ساخت یک سریال به نام Play است

یورگوس زویس (Yorgos Zois)، کارگردان یونانی فیلم آرکادیا (Arcadia) در حال توسعه اولین مجموعه تلویزیونی خود، یعنی سریال Play است.

کارگردان یونانی فیلم آرکادیا، «یورگوس زویس» که در بخش رقابتی جشنواره «فیلم برلین»، اثر خود را در تاریخ 18 فوریه 2024 (29 بهمن 1402) به نمایش گذاشت، در حال ساختن یک سریال درام و رمزآلود به‌نام Play است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت سریال Play به کارگردانی یورگوس زویس

سریال Play، داستان یک عاشق سینما را دنبال می‌کند که به یک گروه مرموزی از افراد می‌پیوندد که صحنه‌هایی از فیلم‌ها را در زندگی واقعی بازسازی می‌کنند. این سریال هشت قسمتی درام و رمزآلود داستان افراد معمولی را روایت می‌کند که به تدریج در میان دنیای مبهمی که بین واقعیت و داستان قرار دارد، خود را از دست می‌دهند.

سریال Play

«زویس» می‌گوید این برنامه، توسط شرکت فیلمی «فاس پروداکشنز» که در آتن یونان واقع شده است ساخته می‌شود و تلاش می‌کند که پلی میان سینما و سریال ایجاد کند. او همچنین گفت که واقعاً دوست دارد به سرزمین‌های جدیدی کاوش کند. او در ادامه توضیح می‌دهد که ابتدا Play را به عنوان یک فیلم طولانی مدت درنظر گرفته بود؛ اما در نهایت تصمیم گرفت که این پروزه را به‌صورت سریال درست کند تا بتواند آزمایش‌هایی انجام دهد و همزمان با مرزهای جدید روبرو شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ سریال Play به کارگردانی یورگوس زویس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *