سم مندز برنامه بلند مدتی برای ساخت فیلم‌های سینمایی گروه Beatles دارد

سم مندز با همکاری سونی و اپل، چهار فیلم بلند سینمایی بر اساس اعضای گروه بیتلز (Beatles) می‌سازند. ددلاین گزارش داده که او هر چهار فیلم را کارگردانی می‌کند.

این فیلم‌های سینمایی با همکاری کمپانی «نیل استریت پروداکشنز» که یکی از تهیه‌کنندگان خواهد بود، دنبال می‌شود. این اولین‌باری است که «پل مک‌کارتنی»، «جان لنون»، «جرج هریسون» و «رینگو استار» اجازه ساخت فیلم داستانی را به یک استودیو می‌دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سم مندز چهار فیلم برای گروه Beatles می‌سازد

سم مندز داستان‌هایی به‌هم‌پیوسته و در هر فیلم از زاویه دید یک عضو گروه را روایت خواهد کرد. «سونی پیکچرز»، با مدیریت «تام راثمن» پس از رقابتی تنگاتنگ با استودیوهای دیگر هالیوودی، امتیاز پخش این فیلم‌ها را خریداری کرد. «مندز» در رابطه با این خبر گفت:‌

درست پیش از کریسمس به لس‌آنجلس رفتیم تا این پروژه را پیشنهاد کنیم و می‌توان گفت که با استقبال همگانی مواجه شدیم. علت برجسته بودن سونی نسبت به دیگر پیشنهادات به اشتیاق تام و «الیزابت» [گیبلر] و تعهد آن‌ها به اکران فیلم‌ها در سالن‌های سینما به شکلی نوآورانه و هیجان‌انگیز برمی‌گردد.

گروه بیتلز

گروه Beatles موسیقی و فرهنگ عامه را در دهه 60 میلادی و با وجود بزرگانی چون «الویس پرسلی» تسخیر کرد و الهام‌بخش موزیسن‌ها و گروه‌های بیشماری در سراسر دنیا شد. اعضای گروه پس از جدایی در سال 1970، هریک مسیر خود را طی کردند. «مک‌کارتنی» بیسیست و ترانه‌سرای گروه، با «لیندا مک‌کارتنی» همکاری کرد.

«جان لنون»، گیتاریست و ترانه‌سرا، موسیقی و فعالیت‌های اجتماعی شریک «یوکو اونو» شد. «هریسون» نوازنده گیتار لید خود را غرق در فرهنگ هند کرد و یک ابرگروه با «باب دیلن»، «روی اوربیسون»، «جلف لین» و «تام پتی» تشکیل داد و «استار»، درامر گروه، با «باربارا باخ» ازدواج کرد و گروه دیگری تشکیل داد. تا امروز مستندهای زیادی از جمله «بیتلز: برگرد» (The Beatles: Get Back) به کارگردانی «پیتر جکسون» برای این گروه ساخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ گروه بیتلز چیست؟ آیا طرفدار این گروه موسیقی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *