محمد خزاعی: پیگیر بیماری پردیس افکاری هستیم

محمد خزاعی ، رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مصاحبه خود از پیگیری بیماری پردیس افکاری و سانس شب سینماها در ایام نوروز خبر داد.

«محمد خزاعی»، رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران اطلاع داد که در حال پیگیری وضعیت درمانی «پردیس افکاری»، بازیگر معروف سینما و تئاتر است که به تازگی در بیمارستان بستری شده است:

به من شامگاه 1 اسفند، خبر بستری شدن خانم «پردیس افکاری» در بیمارستان را اطلاع دادند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گفته‌های محمد خزاعی

همچنین، او اظهار کرد:

دوستان صندوق اعتباری هنر و وزارت ارشاد از این موضوع اطلاع دارند و سازمان سینمایی نیز پیگیر روند درمان ایشان است. وظیفه‌ی ما پیگیری این ماجراست.

او تاکید کرد که هدف اصلی سازمان، رسیدگی به مشکلات هنرمندان و حل آن‌ها است. از این رو با جدیت به پیگیری و درمان مسائل مربوط به «پردیس افکاری» می‌پردازند.

گفته‌های محمد خزاعی

او همچنین اعلام کرد که برای ایام نوروز در حال بررسی افزایش سانس‌های ویژه پایان شب در سینماها هستند تا این امکان برای مخاطبان فراهم شود که بتوانند بهتر از برنامه‌های سینمایی لذت ببرند. این سانس‌ها در ساعات 12 تا 2 نیمه شب برگزار خواهند شد. در این راستا، در حال مذاکره با مراجع ذی‌صلاح برای اخذ مجوزهای لازم به منظور برگزاری سانس‌های اضافی در ساعات پایانی شب در ایام نوروز، درحال انجام است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی گفته‌های محمد خزاعی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *