تریلر فیلم Marmalade منتشر شد

اخیراً تریلر فیلم Marmalade با نقش‌آفرینی «جو کری» و «کامیلا مورون» و داستان عاشقانه‌ای شبیه به «بانی و کلاید» توسط استودیوی پخش این فیلم منتشر شد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت Gamesradar، «جو کری»، ستاره سریال Stranger Things در فیلم Marmalade که نخستین تریلر آن به تازگی منتشر شده، داستان عاشقانه «بانی و کلاید» را بازگو خواهد کرد. این فیلم رمانتیک، سال گذشته توسط «کی‌یر او دانلدر»، نوشته و کارگردانی شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Marmalade منتشر شد

طبق خلاصه رسمی منتشر شده، داستان درباره فردی به نام «بارون» (جو کری) است که اخیرا زندانی شده و با هم سلولی خود، «اوتیس» (هاج) دوستی نزدیکی دارد که بعدها مشخص می‌شود «اوتیس» دارای مهارت خاصی در فرار کردن از زندان است. در حالی که این دو برای فرار نقشه می‌کشند، «بارون» برای «اوتیس» تعریف می‌کند که چگونه با «مارمالاد» (کامیلا مورونه)، عشق زندگی‌اش آشنا شد و دزدی از بانک به سبک بانی و کلاید او را به زندان انداخت.

کلیپ کوتاهی که به تازگی منتشر شده، «بارون» را نشان می‌دهد که زندگی آرامی در جنوب دارد تا زمانی که «مارمالاد» سرکش و مو صورتی ظاهر می‌شود. پس از اینکه قیمت دارو برای مادر بیمار «بارون» افزایش قابل توجهی پیدا کرد، «مارمالاد» به او پیشنهاد می‌دهد که از یک بانک دزدی کنند. دزدی موفقیت آمیز است؛ اما در حین فرار «بارون» به دام می‌افتد. تریلر فیلم مارمالاد نشان داد که این اثر در تاریخ 12 فوریه 2024 () در سینماهای منتخب اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Marmalade چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *