تریلر فیلم One More Shot منتشر شد

به تازگی کمپانی سونی پیکچرز تریلر فیلم One More Shot (یک فرصت دیگر)، جدیدترین اثر سینمایی خود را با حضور اسکات ادکینز منتشر کرد.

سونی پیکچرز تریلر فیلم یک فرصت دیگر با ژانر اکشن را منتشر کرده است که تا چند هفته دیگر اکران می‌شود. این فیلم مهیج و پر اکشن، درست از همان جایی که فیلم One Shot متوقف شد ادامه پیدا می‌کند و این اثر دنباله‌ای برای آن فیلم است که از همان ترفند اکشن هیجانی استفاده خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم One More Shot منتشر شد

پس از حمله به سایت سیاه‌پوست در لهستان، نیروی دریایی به «جیک هریس» دستور می‌دهد مظنون تروریستی «امین منصور» را برای بازجویی به واشنگتن دیسی اسکورت کند. در حالی که تروریست‌ها از طریق ترمینال فرودگاه تعقیب می‌شوند، «هریس» باید از تمام مهارت‌های خود برای زنده ماندن استفاده کند.

«اسکات ادکینز» برای بازی در نقش «هریس» باز می‌گردد. همچنین «مایکل جی وایت»، «تام برنگر»، «مینا رایان» و «الکسیس کنپ» در این فیلم حضور خواهند داشت. «اسکات ادکینز»، بازیگر معروف نقش «یوری بویکا» در سری فیلم‌های شکست ناپذیر، در نقش اصلی حضور دارد. این فیلم در تاریخ 16 ژانویه 2024 (26 دی 1402) به صورت دیجیتالی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم اکشن One More Shot چیست؟ آیا قسمت اول آن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *