پاتریک استوارت در فیلم Deadpool 3 حضور خواهد داشت

پاتریک استوارت یکی از بازیگران معروف در سری فیلم‌های مردان ایکس است که اخیراً اعلام شد در فیلم Deadpool 3 به نقش خود، یعنی پروفسور ایکس، بازمی‌گردد.

با انتشار فیلم ددپول 3 ، احتمال دارد که «پاتریک استوارت»، بازیگر دوست‌داشتنی که نقش «چارلز اگزاویر» یا «پروفسور ایکس» را در دنیای سینمایی مارول ایفا کرده، دوباره به این نقش برگردد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پاتریک استوارت در فیلم Deadpool 3 حضور خواهد داشت

«استوارت»، برای نخستین بار در سال 2000 با پیوستن به فیلم مردان ایکس، نقش «پروفسور ایکس» را برعهده گرفت و از آن زمان به عنوان نماد و رهبر گروه مردان ایکس در دنیای سینما شناخته شد. او طی 24 سال گذشته به صورت مکرر و با تمام توانایی‌اش این شخصیت را به تصویر کشیده و نقشی مهم و نمادینی برای این جهان سینمایی ایفا کرده است. این نقش به گونه‌ای به او وابسته شده بود که تصور جایگزینی بازیگر دیگری به جای او به نظر می‌رسید غیر ممکن باشد.

فیلم Deadpool 3

با اعلام استودیو «مارول» و کارگردان «شان لوی» برای فیلم Deadpool 3 که قصد دارند تمام بازیگران سابق فیلم‌های ابرقهرمانی فاکس را جمع آوری کنند، احتمال بازگشت «پاتریک استوارت» در نقش «پروفسور ایکس» محقق شود. در یک پادکست به نام «Happy Sad Confused»، «استوارت» اشاره کرده که مطمئن است پروفسور ایکس هنوز هم در دنیای فیلم‌سازی حضور دارد و مشخص است که پروسه حضور او در این فیلم به زودی شروع خواهد شد.

آخرین بار که «استوارت» و «هیو جکمن» (بازیگر ولورین) کنار هم در فیلم Logan حضور داشتند، در سال 2017 بود. آن فیلم به نظر می‌رسید آخرین نقش آفرینی این دو بازیگر در نقش‌های «پروفسور ایکس» و «ولورین» خواهد بود؛ اما خوشبختانه نه تنها «پاتریک استوارت» از نقش «پروفسور ایکس» دست نکشیده است، بلکه «هیو جکمن» نیز بازگشته تا دوباره نقش «ولورین»، یکی از نمادین‌ترین ابرقهرمانان سینمایی را به تصویر بکشد و در کنار «رایان رینولدز» حضور داشته باشد. قسمت سوم ددپول در تاریخ 26 ژوئیه 2024 (5 مرداد 1403) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور پاتریک استوارت در سومین قسمت ددپول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *