هری گرگسون به عنوان آهنگساز فیلم گلادیاتور 2 انتخاب شد

«ریدلی اسکات» (Ridley Scott)، کارگردان معروف، برای فیلم گلادیاتور 2 ، هری گرگسون (Harry Gregson Williams) را به عنوان آهنگساز این فیلم انتخاب کرده است.

هری گرگسون ویلیامز انتخاب شده تا موسیقی فیلم مورد انتظار و پرطرفدار استودیو «پارامونت»، یعنی گلادیاتور 2 را بسازد. این فیلم هفتمین همکاری بین «اسکات» و «گرگسون ویلیامز» است. «گرگسون ویلیامز» قبلا موسیقی متن فیلم‌هایی مانند مریخیان، پرومتئوس، خروج: خدایان و پادشاهان، پادشاهی آسمان، آخرین دوئل و خانه گوچی را ساخته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هری گرگسون آهنگسازی فیلم گلادیاتور 2 را بر عهده دارد

جالب است که بدانید «گرگسون ویلیامز» سال‌ها به عنوان دانش‌آموز «هانس زیمر» فعالیت داشته؛ کسی که موسیقی اصلی فیلم گلادیاتور را آهنگسازی کرده بود و برای این کار نامزد اسکار شد.

نویسنده این فیلم، «دیوید اسکارپا»، گفت:

داستان دومین قسمت فیلم گلادیاتور بر روی «لوسیوس»، «بردیا» دختر «کومودوس» که اکنون به بزرگسالی رسیده است، تمرکز خواهد داشت.

فیلم گلادیاتور 2

«پل مسکال» نقش اصلی فیلم را بازی می‌کند و از بازیگران این فیلم می‌توان به «دنزل واشنگتن»، «کانی نیلسن»، «دریک جاکوبی»، «جوزف کوین»، «فرد هچینگر» و «پدرو پاسکال» اشاره کرد.

«ریدلی اسکات» به همراه «مایکل پراس» تهیه‌کننده اصلی این فیلم هستند که با همکاری «داگلاس ویک» و «لوسی فیشر»، «دیوید فرانزونی»، «والتر پارکس»، «لوری مک‌دونالد»، «ریموند کرک» و «ایدن الیوت» به تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم پرداخته‌اند.

آخرین فیلم به کارگردانی «ریدلی اسکات» با عنوان ناپلئون، با بازی «واکین فینیکس» در نقش رهبر فرانسوی مشهور، تا کنون بیش از 200 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم گلادیاتور 2 به کارگردانی ریدلی اسکات چیست؟ به نظر شما موفقیت فیلم اول را تکرار می‌کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *