حادثه وحشتناک برای کارشناس برنامه میدون

به تازگی ویدیویی از حادثه وحشتناک برای کارشناس برنامه میدون در فضای مجازی منتشر شد که شکستن کمر این فرد در هنگام ظبط برنامه را نشان می‌دهد.

اخیراً در برنامه تلویزیونی میدون، حادثه دلخراشی برای یکی از کارشناسان این برنامه رخ داد. علیرضا یونچی در حالی که سعی داشت یکی از وسایل ورزشی را امتحان کند، دچار شکستگی کمر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حادثه دلخراش برای کارشناس برنامه میدون

میدون یک مسابقه استعدادیابی تلویزیونی است که به هدف حمایت از کسب و کارهای نوپا و برتر تأسیس شد. این برنامه توسط محمدحسین هاشمی گلپایگانی تولید گردید و از شبکه سه سیما پخش می‌شود. پخش این برنامه دو روز در هفته، یعنی سه‌شنبه و چهارشنبه، بعد از اخبار شبانه انجام خواهد شد.

در هر قسمت از برنامه، سه شرکت‌کننده به رقابت برای ارائه طرح خود می‌پردازند. در پایان هر هفته در فصل اول و هر ماه در فصل دوم، با رأی مخاطبان، یکی از شرکت‌کنندگان به عنوان کارآفرین برگزیده انتخاب شده و برای تبدیل طرح خود به کسب و کار صنعتی، وام دریافت می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال رزومه و فیلم معرفی، کسب و کار نوپای خود را به سایت برنامه ارائه دهند. شرکت‌کنندگان در این برنامه کسب‌وکارهایی را معرفی می‌کنند که به مرحله‌ای از توسعه رسیده‌اند و نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتری هستند، به همین دلیل به دنبال حمایت و امکانات بیشتر خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این حدثه وحشتناک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *