فیلمنامه سریال‌ های خدای جنگ و هورایزن در حال نگارش است

«کاترین پوپ» در نمایشگاه CES 2024 تایید کرد که فرآیند نگارش فیلم‌نامه برای سریال‌ های خدای جنگ و هورایزن در حال انجام است.

«کاترین پوپ» اعلام کرد که فیلمنامه سریال God of War بر روی شبکه «آمازون پرایم ویدیو» و سریال Horizon Zero Dawn نیز بر روی شبکه «نتفلیکس» در حال نگارش است و هر دو پروژه در مراحل تولید قرار دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلمنامه سریال‌ های خدای جنگ و هورایزن نگارش خواهد شد

«ریف جودکینز»، خالق سریال The Wheel of Time، به عنوان تهیه‌کننده سریال God of War فعالیت می‌کند؛ در حالی‌که «مارک فرگوس» و «هاوک اوتسبی»، نویسندگان نامزد جایزه اسکار، فیلم‌نامه این سریال را به اجرا در می‌آورند. این سریال ماجراهای «کریتوس» را در نورس، که با بازی God of War محصول 2018 آغاز شد، دنبال می‌کند.

سریال‌ های خدای جنگ و هورایزن

«استیو بلکمن»، خالق سریال The Umbrella Academy، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اقتباس تلویزیونی از Horizon فعالیت دارد. این سریال داستان «الوی»، یک جوان مطرود را دنبال می‌کند که عزم خود را برای کشف اسرار دنیای پساآخرالزمانی پر از موجودات غول‌پیکر جزم می‌کند.

همچنین، در نمایشگاه CES 2024، «سونی» تریلر جدیدی از نسخه کامپیوتر بازی Horizon: Forbidden West را با ویژگی‌های Nvidia RTX نظیر DLSS 3، Nvidia Reflex و DLAA به نمایش گذاشت. این نسخه از اکتبر 2023 بر روی پلی‌استیشن 5 در دسترس بوده و در زمانی نامعلوم از سال 2024 به اپیک گیمز استور و استیم منتقل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال‌ های خدای جنگ و هورایزن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: cosmicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *