«جیمز گان» درباره ادغام شخصیت Peacemaker با دنیای جدید دی‌سی صحبت کرد

در پاسخ به سوالات طرفداران دی‌سی (DC)، جیمز گان (James Gunn) اطلاعات جذابی را درباره شخصیت Peacemaker به اشتراک گذاشته است.

سریال Peacemaker با بازی جان سینا، یکی از آثار جذابی است که در دنیای سینمایی پیشین دی‌سی تولید شده و با ورود جیمز گان به عنوان مدیر دنیای سینمایی جدید دی‌سی (DCU)، این سریال خوشبختانه به سرعت وارد دوره‌ای جدید از برنامه‌ریزی شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ادغام شخصیت Peacemaker با دنیای جدید دی‌سی

نکته قابل توجه درباره «جیمز گان»، ارتباط وی با طرفداران دیسی است که او در شبکه‌های اجتماعی و دیگر پلتفرم‌ها با آن‌ها در ارتباط بوده و سوالات آن‌ها را پاسخ می‌دهد. در گفت‌وگوهای اخیر با طرفداران دی‌سی، او به بازگشت پیس میکر اشاره کرده و نگرانی‌هایی را که ممکن بود در مورد انتقال این سریال از دنیای گسترده سینمایی دیسی (DCEU) به دنیای سینمایی جدید دی‌سی (DCU) وجود داشته باشد، رفع کرده است.

شخصیت Peacemaker
شخصیت Peacemaker

«جیمز گان» گفت:

نگران نباشید. با توجه به این که سریال پیس میکر پروژه مورد علاقه من است، برنامه‌ای مناسبی برای آینده آن دارم و بزرگ‌ترین سریال تلویزیونی سرویس مکس تا به امروز خواهد بود. موضوع گیج‌کننده‌ای وجود ندارد.

او همچنین اعلام کرده که شاهد بازگشت شخصیت‌هایی از فصل اول هستیم که ممکن است مخاطبین این سریال را شگفت‌زده کنند. با انتشار فیلم سوپرمن، فاز نخست دنیای سینمایی جدید دی‌سی با عنوان Gods and Monsters از سال 2025 میلادی آغاز خواهد شد و در طول یک دهه ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Peacemaker چیست؟ آیا از طرفداران دنیای دی‌سی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *