ریچل بروزناهان برای نقش لوئیس لین در فیلم Superman: Legacy انتخاب شد

ریچل بروزناهان برای نقش «لوئیس لین» در فیلم «Superman: Legacy» انتخاب شد و قرار است با «دیوید کورنسوت»، به ایفای نقش بپردازد.

به گزارش فیگار به نقل از نشریه «ددلاین» (Deadline)، در طی یک مصاحبه‌ای در فرش قرمز گلدن گلوب، «بروزناهان» در مورد نقش خود در دنیای جدید DC که توسط «جیمز گان» در کنار «پیتر سافران در حال ساخت است، صحبت‌هایی را انجام داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ریچل بروزناهان برای نقش لوئیس لین در فیلم Superman: Legacy انتخاب شد

«بروزناهان» گفت:

من و «دیوید»، با «جیمز گان»، گفتگوهای بسیار خوبی داشتیم. ما در مورد اینکه این پروژه در کدام قسمت قانون سوپرمن‌هایی که می‌شناسیم قرار می‌گیرد، زیاد صحبت کرده‌ایم. بنابراین امیدواریم این باشد و ما تأثیر قوی و خوبی از خودمان به جا بگذاریم.

ریچل بروزناهان

Superman: Legacy در 11 ژوئیه 2025 (21 دی 1403) اکران خواهد شد. دیگر بازیگران تأیید شده برای این فیلم ابرقهرمانی که تاکنون مشخص شده‌اند «نیکلاس هولت» در نقش «لکس لوتور» و «ماریا گابریلا د فاریا» هستند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به «اسکایلر گیسوندو»، «سارا سامپایو»، «شان گان»، «ادی گاتگی»، «آنتونی کاریگان»، «ایزابل مرسده» و «ناتان فیلیون» اشاره کرد.

«جیمز گان» اطمینان داده است که فیلم Superman Legacy یک داستان از منبع اصلی خود ندارد و در عوض داستان سفر سوپرمن برای آشتی دادن میراث کریپتونی خود با تربیت انسانی‌اش در نقش «کلارک کنت» از «اسمالویل»، «کانزاس» را تعریف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب ریچل بروزناهان برای نقش لوئیس لین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *