فیلم Nobody 2 ساخته خواهد شد

«کانی نیلسن»، بازیگر فیلم 2 Nobody اعلام کرد که دنباله این فیلم هنوز در حال تولید است؛ اما نمی‌تواند جزئیات بیشتری را در این زمینه با طرفداران به اشتراک بگذارد.

فیلم هیچکس (Nobody) که به کارگردانی «ایلیا نایشولر» (کارگردان فیلم Hardcore Henry) و نویسندگی «دریک کولستاد» (خالق مجموعه فیلم‌های John Wick) ساخته شده، پس از اکران در سال 2021، توانست به یکی از محبوب‌ترین آثار اکشن و کمدی مدرن تبدیل شود. اکنون، طبق گفته‌های «نیلسن» بازیگر این فیلم، سازندگان قرار است دنباله این فیلم جذاب را بسازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم Nobody 2 تولید می‌شود

«کانی نیلسن»، بازیگر Nobody، اعلام کرده که تولید دنباله این فیلم همچنان ادامه دارد و لغو نخواهد شد. او اعلام کرد:

بله، روی این فیلم کار می‌کنیم؛ اما هنوز نمی‌توانم جزئیات بیشتری را در اختیارتان قرار بدهم.

در سال 2021، «ایلیا نایشولر» اعلام کرد که فیلمنامه فیلم هیچ‌کس 2 در حال نگارش است؛ اما در آن زمان دنباله هنوز مورد تأیید قرار نگرفته بود. در ماه دسامبر 2022، «کلی مک‌کورمیک»، تهیه‌کننده Nobody تأیید کرد که دنباله این فیلم در حال ساخت است و در این مورد گفت:

ما بر این باوریم که برای تولید یک دنباله تنها نباید یک محصول خوب ارائه کرد، بلکه باید یک دنباله عالی را تحویل داد؛ بنابراین موضوع حائز اهمیت این است که از انجام صحیح این کار مطمئن شویم.

در گذشته، «دریک کولستاد» گفته بود که احتمال تولید دنباله‌های متعدد برای Nobody وجود دارد. این فیلم اکشن مهیج، در سال 2021 به نمایش درآمد و با بازخورد خوب منتقدان همراه بود. این اثر، با بودجه 16 میلیون دلاری توانست توجه مخاطبان جهانی را به خود جلب کند و 57.5 میلیون دلار فروش داشته باشد.

داستان این فیلم ماجراهای یک مرد بالغ را دنبال می‌کند که پس از یک حادثه، دوباره وارد زندگی خطرناک قبلی خود می‌شود و مورد هدف یک قاچاقچی انتقام‌جو قرار می‌گیرد. این فیلم با بازی «باب ادنکیرک»، بازیگری که پای فیلم‌های اکشن را به تصویر کشیده، موفق به جلب توجه بسیاری از بینندگان شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم Nobody 2 چیست؟ آیا نسخه ابتدایی این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *