فیلم The Mandalorian and Grogu با کارگردانی «جان فاورو» ساخته خواهد شد

«جان فاورو» در حال کارگردانی فیلم The Mandalorian and Grogu (ماندالوریان و گروگو) است که انتظار می‌رود اواخر امسال وارد فرآیند تولید شود.

«جان فاورو»، سازنده مجموعه‌ای در Disney+ به نام The Mandalorian، داستان یک شکارچی جایزه‌بگیر بی‌نام با بازی «پدرو پاسکال» را به تصویر کشید. این مجموعه با آغاز داستان او در حال فرار از دشمنان است که وظیفه‌ای را به عهده دارد و باید گروگو محافظت کند، یک بیگانه جوان و دوست‌داشتنی که توسط طرفداران به نام «بیبی یودا»شناخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت فیلم The Mandalorian and Grogu با کارگردانی جان فاورو

«جان فاورو»، همراه با «کاتلین کندی»، رئیس لوکاس فیلم و «دیو فیلینی»، خالق سریال آهسوکا، در حال تولید فیلم ماندالوریان و گروگو هستند. این فیلم که اولین فیلم جنگ ستارگان پس از جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر در سال 2019 است، به سرعت در حال تولید بوده و انتظار می‌رود که اواخر امسال منتشر شود.

پس از موفقیت جهانی فیلم جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر که فروش 1 میلیارد دلاری داشت و به عنوان پایانی بزرگ برای 9 فیلم اصلی این سری عمل کرد، ماندالوریان و گروگو به عنوان یک فیلم جدید وارد بازار خواهد شد. در ادامه این پروژه، اطلاعاتی منتشر شده که از آن جمله می‌توان به دو برنامه تلویزیونی دیگر با نام‌های کتاب بوبا فت و آهسوکا به‌علاوه خدمه اسکلت اشاره کرد.

فیلم The Mandalorian and Grogu

در تولید این فیلم جدید جنگ ستارگان، «فیلینی» نیز به عنوان یکی از اعضای تیم با ارائه راهنمایی در مورد فیلم آینده در فصل دوم آهسوکا با بازی «روزاریو داوسون» نقش خواهد داشت.

«کاتلین کندی» رئیس «لوکاس فیلم» درباره این موضوع گفت:

«جان فاورو» و «دیو فیلینی» دو شخصیت جدید و محبوب را وارد جنگ ستارگان کرده‌اند و این داستان جدید برای اکران در سینماها بسیار مناسب است.

ماندالوریان و گروگو نقش مهمی در برنامه‌های آینده «لوکاس فیلم» ایفا می‌کند. از جمله فیلم‌های جداگانه‌ای از جنگ ستارگان به کارگردانی «شرمین عبید-چینوی»، «جیمز منگولد» و «فیلونی» نیز تولید خواهد شد.

هرچند تقویم اکران دیزنی به تغییرات پرداخته و متغیر است؛ اما تاکنون یک فیلم بدون عنوان جنگ ستارگان برای 22 مه 2026 و یک فیلم جداگانه در کهکشان دور، برای 18 دسامبر 2026 برنامه‌ریزی شده بود. هرچند دیزنی هنوز جزئیاتی از این فیلم‌ها را منتشر نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم The Mandalorian and Grogu چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *