کیتلین دیور نقش شخصیت ابی در فصل دوم سریال The Last of Us را بازی می‌کند

فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما در دست ساخت قرار دارد و اخیراً اعلام شد که کیتلین دیور نقش شخصیت ابی را در فصل دوم بازی می‌کند.

«دیور» در سریال محبوب «HBO»، نقش شخصیت ابی را بازی می‌کند. شخصیت او در فصل دوم سریال The Last of Us به عنوان یک سرباز ماهر که دیدگاه ساده‌ای نسبت به جهان دارد و به دنبال انتقام برای عزیزانش است توصیف شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کیتلین دیور نقش شخصیت ابی در فصل دوم سریال The Last of Us را بازی می‌کند

«کریگ مازین» و «نیل دراکمن»، سازندگان این سریال، گفتند:

روند بازیگری برای فصل دوم به همان شکلی است که برای فصل اول بود. ما به دنبال بازیگران درجه یک هستیم که روح شخصیت‌های سریال را در خود به تصویر می‌کشند. چیزی مهم‌تر از استعداد وجود ندارد و ما خوشحالیم که یک بازیگر معروف مانند «کیتلین» به همراه «پدرو»، «بلا» و بقیه از خانواده ما هستند.

کیتلین دیور
کیتلین دیور در نقش ابی

تجربیات تلویزیونی قبلی «دیور» شامل سریال‌هایی مانند آخرین مرد ایستاده، عادل و بی‌اعتنایی بوده است. از سوی دیگر، وی در فیلم‌هایی مانند Booksmart، Rosaline، Next Goal Wins و No One Will Save You بازی کرده و همچنین به عنوان مدیر اجرایی در آخرین فیلم خود، No One Will Save You حضور داشته است.

این سریال بر اساس بازی ویدئویی محبوبی به همین نام ساخته شده که توسط «نیل دراکمن» ساخته و توسعه یافت. داستان این سریال بیست سال پس از نابود شدن تمدن مدرن رخ می‌دهد. «جوئل»، یک بازمانده، استخدام می‌شود تا «الی»، یک دختر چهارده ساله را از یک منطقه محدود کننده آزادی بیرون ببرد. آنچه از یک کار کوچک شروع می‌شود، به سفری خشن و دلخراش تبدیل خواهد شد، زیرا هر دو باید در آمریکا سفر کنند و برای بقا به یکدیگر وابسته شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این بازیگر در نقش ابی چیست؟ به نظر شما می‌تواند این نقش را به خوبی ایفا کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *