احتمال حضور میلی الکاک و امیلیا جونز در دنیای جدید دیسی

به گزارش نشریه ددلاین (Deadline)، در حال حاضر مرحله انتخاب بازیگر نقش سوپرگرل در حال برگزاری است. «جیمز گان» اعلام کرد که احتمال حضور «میلی الکاک» و «امیلیا جونز» وجود دارد.

طبق اعلام «جیمز گان» (مدیرعامل کنونی دنیای سینمایی دی‌سی)، این احتمال وجود دارد که بازیگر شخصیت سوپرگرل از بین «میلی الکاک»، «امیلیا جونز» و «مگ دانلی« انتخاب شود؛ اما DC تصمیم گرفته تا در ماه آینده، آزمون بازیگری برای این نقش برگزار کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازیگر نقش سوپرگرل چه کسی خواهد بود؟

این امکان وجود دارد که بازیگر سوپرگرل در فیلم مستقل خود حضور نداشته باشد و این بازیگران در فیلم میراث سوپرمن حضور پیدا کند. همانطور که «جیمز گان» و «پیتر سافران» قبلاً اعلام کرده بودند، ساخت فیلم سوپرگرل با عنوان Supergirl: Women of Tomorrow در برنامه‌شان است. این فیلم بر اساس کمیک بوکی از «تام کینگ» ساخته می‌شود و «آنا نوگیرا» مسئول نوشتن فیلمنامه آن است.

بازیگر نقش سوپرگرل
بازیگر شخصیت سوپر گرل

«جیمز گان» و «پیتر سافران» تحت تأثیر بازی «ساشا کال» در فیلم فلش قرار گرفته‌اند و نسخه‌ای متفاوت از این شخصیت را خلق کرده‌اند. «جیمز گان» پس در رابطه با ساخت فیلم Supergirl: Women of Tomorrow گفت:

در سریال، ما تفاوتی بین سوپرمن که از زمانی که نوزاد بود به زمین فرستاده و توسط والدینی مهربان بزرگ شد، در مقابل دختری که روی یک صخره بزرگ شده بود را تماشا می‌کردیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت این فیلم و دنیای جدید سینمایی دی‌سی چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند موفق شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *