نگارش فیلمنامه فصل سوم سریال Big Little Lies در حال انجام است

ریس ویترسپون، در گفت‌وگو با رسانه ورایتی، اعلام کرده است که همراه با نیکول کیدمن در فصل سوم سریال Big Little Lies حضور خواهد داشت.

این گزارش‌ها از منابع معتبر رسانه‌ای به چشم می‌خورد که به دنبال اطلاعات جدیدی درباره فصل سوم از سریال دروغ های کوچک بزرگ بوده‌اند. «ریس ویترسپون»، بازیگر و تهیه‌کننده این سریال، از گذشت چهار سال از انتشار فصل دوم آن صحبت کرد و اطلاعات جدیدی را از فصل سوم با طرفداران به اشتراک گذاشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نگارش فیلمنامه فصل سوم سریال Big Little Lies در حال انجام است

«ریس ویترسپون» در مصاحبه اعلام کرد که همراه با «نیکول کیدمن» که یکی از بازیگران اصلی و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است، در فصل سوم این سریال حضور خواهد داشت.

در حال حاضر هر دو بازیگر در حال فعالیت در سریال‌های موفقی هستند. انتظار می‌رود «ریس ویترسپون» در فصل دوم برنامه The Morning Show بازگردد و «نیکول کیدمن» نیز در آینده در سریال Nine Perfect Strangers و سریال The Expats حضور داشته باشد.

فصل سوم سریال Big Little Lies

Big Little Lies یک درام کمدی سیاه است که ماجراهای پنج زن را روایت می‌کند که درگیر تحقیقات یک قتل می‌شوند. بازیگرانی همچون «شیلین وودلی»، «لورا درن»، «آدام اسکات»، «الکساندر اسکاشگورد»، «زوئی کراویتز»، «ایان آرمیتیج»، «کاترین نیوتون» و «مریل استریپ» در این سریال حضور دارند.

سریال Big Little Lies به کارگردانی «دیوید ای کلی» برگرفته از رمانی با همین نام اثر «لیان موریارتی» است. تهیه‌کنندگان این نمایش شامل «نیکول کیدمن»، «ریس ویترسپون»، «دیوید ای کلی»، «آندریا آرنولد»، «برونا پاپاندرآ»، «پر ساری»، «گرگ فینبرگ»، «نیتن راس»، «لیان موریارتی» و «ژان مارک والی» فقید بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Big Little Lies چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *