جان کرازینسکی و ناتالی پورتمن به فیلم جدید گای ریچی پیوستند

فیلم جدید گای ریچی ، کارگردان پرمشغله هالیوود، قرار است با «هنری کویل»، «جان کرازینسکی» و «ناتالی پورتمن»، پیش برود و ساخته بشود.

گزارش‌های تازه‌ای که از سوی خبرگزاری ددلاین منتشر شده نشان می‌دهد که پروژه‌ای به نام Fountain of Youth (چشمه جوانی)، توسط «گای ریچی» در دست ساخت است. این فیلم اکشن و ماجراجویی که توسط «جیمز وندربیلت» نوشته شده، داستان یک داستان خواهر و برادر جداشده را به تصویر می‌کشد که پس از سال‌ها دوری از هم، برای کشف مکانی ماورایی وارد یک ماجراجویی خطرناک و مرگبار می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جان کرازینسکی و ناتالی پورتمن به فیلم جدید گای ریچی پیوستند

تا به حال، تنها اعلام شده که «جان کرازینسکی» و «ناتالی پورتمن» نقش‌های اصلی فیلم گای ریچی ایفا خواهند کرد. فیلم Fountain of Youth برنامه‌ریزی شده تا از سرویس استریم «اپل تی‌وی پلاس» پخش شود؛ اما هنوز تاریخ دقیق پخش آن اعلام نشده و اطلاعات تکمیلی فیلم مشخص نیست.

فیلم جدید گای ریچی

«گای ریچی» (Guy Ritchie)، کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده بریتانیایی است. او در 10 سپتامبر 1968 در هاتون، انگلستان متولد شد. او به عنوان یک کارگردان سینما به شهرت جهانی رسید و به خاطر سبک خاص و دستخوش تحسین خود در فیلم‌های اکشن و جنایی شناخته می‌شود.

او از سال 1995 فعالیت حرفه‌ای خود را در صنعت سینما آغاز کرد و با فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels (قفل، کلش و دو نفر سیگاری) در سال 1998 شهرت جهانی را به دست آورد. این فیلم بسیار مورد استقبال قرار گرفت و به عنوان یک فیلم مستقل با بودجه محدود، موفقیت بزرگی دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری «جان کرازینسکی» و «ناتالی پورتمن» به همراه «گای ریچی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *