سریال Ted در شبکه پیکاک رکورد زد

سریال Ted یکی از جدیدترین و مورد انتظارترین آثار کمدی بود که اخیراً اعلام شد این مجموعه در شبکه پیکاک رکوردهای فوق العاده‌ای به ثبت رسانده است.

اخبار تازه نشان می‌دهد که سریال تد با بازی «مکس برکهولدر» در نقش «جان بنت» جوان و صداپیشگی دوباره «ست مک‌فارلین»، که همچنین سازندهٔ این سریال است، توانسته رکورد درخشانی را برای سرویس استریم «Peacock» و شبکه «NBC» به ثبت برساند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال Ted در شبکه پیکاک رکورد زد

این سریال در سه روز اول پس از انتشار هر 7 قسمت خود، به پربیننده‌ترین سریال اورجینال در تاریخ پلتفرم NBC تبدیل شد. البته در این باره هیچ آمار مشخص و دقیقی ارائه نشده، اما نشان می‌دهد که به تنهایی توانسته در میان دیگر سریال‌های پیکاک یکه‌تازی کند.

بیش از 8 سال و نیم از آخرین فیلم تد، یعنی تد 2 در سینماها می‌گذرد و اکنون با بخش سریال پیش‌درآمد آن، طرفداران دوباره با خرس محبوب تجدید دیدار کرده‌اند. این سریال داستان‌های دوران نوجوانی «جان» و «تد» در کنار یکدیگر را به تصویر می‌کشد. داستان در سال 1993 اتفاق می‌افتد، پس از اتمام شهرت، «تد» به خانه برمی‌گردد تا با بهترین دوستش «جان» و خانواده‌اش زندگی کند.

سریال Ted

او تأثیر خوبی بر روی این نوجوان 16 ساله ندارد و او را تشویق به مصرف مواد مخدر و رابطه جنسی می‌کند، اما والدین «جان» امیدوارند که فرستادن او به مدرسه به او کمک کند تا وضعیت بهتر شود.

اگر فصل دوم تد ساخته شود، «مک‌فارلین» طی صحبت‌هایی که با «Collider» داشته، گفته است که احتمال حضور «مارک والبرگ» به صورت کوتاه در این سریال وجود دارد. وی در این باره گفت:

هر چیزی ممکن است. چالش ما با «والبرگ» این است که برنامه او بسیار شلوغ است و همیشه روی یک یا دو یا سه فیلم کار می‌کند و برای جذب او برای یک سریال تلویزیونی، حتی برای چیزی مانند تد، ممکن است تعهد زمانی او این اجازه را ندهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال تد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *