مایکل بی جردن در فیلم جدید رایان کوگلر ایفای نقش خواهد کرد

مایکل بی جردن در فیلم جدید «رایان کوگلر» ایفای نقش خواهد کرد. این پروژه که قرار است توسط استودیوی «Coogler’s Proximity Media» تولید شود.

فیلم جدید رایان کوگلر به قدری محرمانه است که مدیران استودیوی «Coogler’s Proximity Media» مجبور شدند فقط برای خواندن فیلمنامه به دفاتر WME بروند. ملاقات مجدد «رایان کوگلر»، فیلمساز و «مایکل بی. جردن»، بازیگر برای یک پروژه فیلم بلند، بسیار سروصدا ایجاد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مایکل بی. جردن در فیلم جدید رایان کوگلر ایفای نقش خواهد کرد

این پروژه‌ی بدون عنوان، قرار است فیلم بعدی «رایان کوگلر»، فیلمساز فیلم Black Panther و Black Panther: Wakanda Forever باشد. او فیلمنامه را نوشته و خودش هم آن را کارگردانی خواهد کرد. به گزارش نشریه «هالیوود ریپورتر»، «مایکل بی. جردن» که بارها با این فیلمساز کار کرده است، در این فیلم به عنوان نقش اصلی حضور خواهد داشت. این اولین اسکریپت مشخصات از فیلم «کوگلر» است که از طریق «Proximity Media» منتشر شد.

«رایان کایل کوگلر»، که تاکنون برنده چهار جایزه تصویری «NAACP» و چهار جایزه «بلک ریل» شده چند نامزدی در جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب و یک جایزه گرمی دارد، می‌تواند فیلم جدید خود را به همراه بازیگر مورد علاقه‌اش به بهترین شکل ممکن بسازد.

او اولین کار بلند خود را با فیلم مستقل ایستگاه فروت‌وال (2013) انجام داد که برنده جایزه بزرگ هیئت داوران و جایزه تماشاگران برای فیلم دراماتیک ایالات متحده در جشنواره فیلم ساندنس 2013 شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت همکاری «مایکل بی جردن» و «رایان کوگلر» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *