تریلر بازی Alone in the Dark منتشر شد

استودیوی «Pieces Interactive» شب گذشته تریلر بازی Alone in the Dark ، مورد انتظارترین اثر خود را که در سال جاری عرضه خواهد شد را منتشر کرد.

این بازی، یک اثر مورد انتظار است که فرنچایز ترسناک Alone in the Dark را احیا می‌کند و به عنوان یک نامه عاشقانه به بازی اصلی اشاره شده که در تریلر آن کاملاً مشهود است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Alone in the Dark منتشر شد

در این بازی، بازیکنان می‌توانند نقش دو شخصیت به نام‌های «ادوارد کارنبی» یا «امیلی هارتوود» را به عهده بگیرند. در تریلر Alone in the Dark نشان داده شد که داستان بازی در دهه 20 میلادی و با ناپدید شدن عموی «هارتوود» آغاز می‌شود.

نکته قابل توجه دیگر این است که «دیوید هاربر» (بازیگر سریال Stranger Things) نقش «ادوارد» و «جودی کومر» (بازیگر سریال Killing Eve) نقش «امیلی» را در این بازی ایفا می‌کنند. تریلر بازی تنها در تاریکی مشخص کرد که این اثر قرار است در تاریخ 25 اکتبر 2024 (3 آبان 1402) برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر شود. همچنین باید ذکر شود که این بازی از زبان فارسی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مجموعه بازی‌های Alone in the Dark، یک سری بازی ویدئویی ترسناک و ماجراجویی هستند که توسط استودیوی Infogrames (Atari) توسعه داده شده‌اند. این فرنچایز در سال 1992 با عرضه بازی اصلی Alone in the Dark آغاز شد و تاثیر قابل توجهی در سبک بازی‌های ترسناک داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری بازی‌های Alone in the Dark چیست؟ آیا این نسخه می‌تواند موفقیت قسمت‌های پیشین را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *