مراحل پیش تولید فصل سوم سریال Euphoria آغاز شد

«سم لوینسون»، نویسنده و نمایشنامه‌نویس مشهور، به تازگی کار خود را بر روی فصل سوم سریال Euphoria یا همان سرخوشی، آغاز کرده است.

این خبر پس از انتشار فصل دوم این سریال موفق و مورد تحسین، اعلام شد. «لوینسون» که پیشتر سریال آیدل را از شبکه «اچ‌بی‌او» به روی آنتن آورده بود، با نقدهای متفاوتی در مورد این سریال مواجه شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مراحل پیش تولید فصل سوم سریال Euphoria آغاز شد

در یک مصاحبه با مجله «رپ»، «کیسی بلویز»، مدیر شبکه «اچ‌بی‌او»، تأیید کرد که «لوینسون» در حال نوشتن فصل سوم سرخوشی است و گفت:

در حال نوشتن فصل سوم است، سخت مشغول نوشتن است. بنابراین نمی‌دانم که آینده را چگونه ترسیم می‌کند. مهم ساخته شدن فصل سوم است. بحث خاصی با او درباره اینکه پایان سریال چگونه می‌تواند باشد نداشته‌ام.

فصل سوم سریال Euphoria

فصل دوم از سریال سرخوشی با تأخیر به دلیل شرایط پاندمی تولید شد، اما با انتشار قسمت اول، به سرعت پربیننده‌ترین قسمت تاریخ شبکه «اچ‌بی‌او» مکس شد و حتی با تأخیر پاندمی، جلب توجه بسیاری از بینندگان را به خود اختصاص داد.

بازیگران اصلی این سریال نیز از جمله «زندایا»، «هانتر شیفر»، «نیکا کینگ» و «سایرین» تایید کرده‌اند که در فصل سوم حضور خواهند داشت. با انتظارهای زیادی از طرف طرفداران، فصل سوم سرخوشی در سال 2025 به روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Euphoria چیست؟ آیا از طرفداران این سریال هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *