پوستر شخصیت‌های سریال Avatar: The Last Airbender منتشر شد

سرویس استریم «نتفلیکس»، پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های لایو اکشن انیمه Avatar: The Last Airbender ، در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

داستان سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender درمورد پسر 12 ساله‌ای به نام «آنگ» و آخرین بازمانده از بادافزارها است. این سریال توسط «آلبرت کیم» نویسنده و تهیه‌کننده ساخته شده و توسط «مایکل گوی»، «رزان لیانگ»، «جبار رایسانی» و «جت ویلکینسون» کارگردانی می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال Avatar: The Last Airbender

«آلبرت کیم»، پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود که پس از جدایی «مایکل دی‌مارتینو» و «برایان کانیتسکو» نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی انیمه «آواتار» از پیوستن به پروژه «مرعوب» بوده است:

باید احمق باشی اگر کمی مرعوب نشوی. اولین واکنش من پس از جمله‌ی چرا که نه! این بود: خدای بزرگ! آیا واقعاً باید این کار را بکنم؟ آیا ممکن است از سریال اصلی بهتر ساخته شود؟ هر وقت که پروژه‌ای بر اساس یک اثر محبوب در نزد میلیون‌ها هوادار ساخته می‌شود، باید این سؤالات را پرسید.

Avatar: The Last Airbender

در این سریال، «گوردن کورمیر» در نقش «آنگ»، «دالاس لیو» در نقش «شاهزاده زوکو»، «کیاونتیو» در نقش «کاتارا»، «ایان اوسلی» در نقش «سوکا»، «دنیل دای کیم» در نقش «اوزای ارباب آتش»، «پل سون-هیونگ لی» در نقش «ژنرال آیرو»، «کن لیونگ» در نقش «فرمانده ژائو»، «الیزابت یو» در نقش «شاهدخت آزولا»، «ای مارتینز» در نقش «پاکو»، «ایرن بدارد» در نقش «یاگودا»، «جوئل اولت» در نقش «هان»، «ناتانیل آرکاند» در نقش «آرنوک» و «میگوون فربرادر» در نقش «کوروک» حضور دارند.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به «آردن چو» در نقش «جون»، «اوتکارش امبودکار» در نقش «شاه بومی»، « دنی پودی» در نقش «مکانیک»، «لوسین ریور چواهان» در نقش «تئو»، «جیمز سای» در نقش «تاجر کلم»، «مومونا تامادا» در نقش «تای لی»، «تالیا ترن» در نقش «مای»، «روری اسکندر» در نقش «ستوان جی»، «هیرو کاناگاوا» در نقش «ارباب آتش سوزین»، «سی.اس. لی» در نقش «روکو»، «فرانسوا چاو» در نقش «حکیم بزرگ»، «رایان ما» در نقش «ستوان دانگ»، «جرج تاکی» در نقش «کو»، و «رندال ودک کیم» در نقش «وان شی تونگ» نام برد. لایو اکشن آواتار در 22 فوریه 2024 پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه آواتار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *