تاریخ افتتاحیه جشنواره فیلم فجر مشخص شد ؛ بازگشت افتتاحیه به جشنواره

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که امسال تصمیم به برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره گرفته شده و افتتاحیه آن در تاریخ 11 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی جشنواره فجر ، «مسعود نجفی»، در گفت‌وگو با برنامه «سلام صبح بخیر» اعلام کرد که برای جشنواره چهل و دوم فیلم فجر، بخش نگاه نو به جشنواره اضافه خواهد شد. وی افزود که بعد از چندین سال بدون برگزاری مراسم افتتاحیه، در این دوره امسال تصمیم به برگزاری این مراسم گرفته شده و افتتاحیه در تاریخ 11 بهمن ماه 1402 برگزار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

«مسعود نجفی» به تنوع ژانری، جغرافیایی و گونه‌های مختلف فیلم‌ها اشاره کرد و گفت که تنوع نسلی فیلمسازان نیز یکی از ویژگی‌های این دوره از جشنواره خواهد بود. او اطلاعاتی را در مورد فیلم‌های بخش‌های مختلف اعلام کرد و گفت که تعدادی از فیلم‌ها توسط هیأت داوران انتخاب شده‌ و در جشنواره حضور پیدا خواهند کرد.

جشنواره فیلم فجر

همچنین، «مسعود نجفی» در مورد ممیزی فیلم‌ها از سوی جشنواره، توضیح داد که فیلم‌های متقاضی حضور در جشنواره توسط هیأت داوران انتخاب و بررسی و ممیزی از سوی جشنواره اعمال نمی‌شود.

فیلم‌هایی می‌توانند در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کنند که پروانه‌ی نمایش داشته باشند. او همچنین به پرسش درباره فیلم ساعت 6 صبح «مهران مدیری» پاسخ داد و گفت که جشنواره، امانت‌دار فیلم‌هایی است که فرم ثبت نام پر می‌کنند و هیأت داوران نیز برخی از فیلم‌ها را برای بخش اصلی انتخاب می‌کنند و امکان صحبت بیشتر درباره فیلم‌ها بر عهده خود صاحبان آن‌ها است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جشنواره فیلم فجر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *