فیلم گراز به صورت جهانی به نمایش گذاشته می‌شود

فیلم گراز به کارگردانی «امیرمحمد متقیان» و تهیه‌کنندگی «سهند جاهد»، جهت نمایش جهانی آماده شد. این فیلم، اولین تجربه کارگردانی «امیرمحمد متقیان» خواهد بود.

فیلم کوتاه گراز نخستین فیلم «امیرمحمد متقیان» در زمینه سینما است که موضوع و فیلمنامه‌ای اجتماعی و با فضایی پر از احساسات را به تصویر می‌کشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم گراز به صورت جهانی به نمایش گذاشته می‌شود

فیلم سینمایی گراز ، با بازی «سهند جاهد» و «مرتضی امینی‌تبار» که پیش از این در سریال «زخم‌کاری» و «بازگشت» نیز همبازی بوده‌اند، در مناطق مختلف تهران و شهرهای اطراف فیلمبرداری شده است.

این فیلم، پس از اتمام مراحل فنی، آماده نمایش شده و قرار است به زودی در فستیوال‌های ملی و بین‌المللی حضور یابد. علاوه بر بازیگران اصلی که نقش‌آفرینی خود را در گراز داشته‌اند، این فیلم از بازیگرانی همچون «ندا عقیقی»، «ساغر رجبی»، «علی نصر»، «ترمه کریمیان»، و بازیگر خردسال «رضا روشنی» با صدای «علی شادمان» نیز بهره‌مند است.

فیلم گراز

پخش بین‌المللی این اثر توسط شرکت «فرست اسکرین» انجام خواهد شد. عوامل تولید گراز شامل «سهند جاهد» به عنوان تهیه‌کننده، «امیرمحمد متقیان» به عنوان کارگردان و «فاطیما اباحمزه» به عنوان نویسنده، از جمله دیگر اعضای این پروژه هستند.

این اثر، با همکاری «حامی جهانی»، «محمد تربتی» به عنوان مشاور پروژه و سایر اعضای تیم ایجاد شده است. میزان توجه به جزئیات فنی و هنری این فیلم، نشان‌دهنده تلاش و دقت تیم تولید در ساخت یک اثر با کیفیت برتر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «امیرمحمد متقیان» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *