الک بالدوین مجددا به قتل غیرعمد در زمان فیلمبرداری Rust متهم شد

چند ماه پس از تبرئه شدن الک بالدوین از اتهامات قتل غیرعمد در جریان فیلمبرداری Rust، یک هیأت منصفه در نیومکزیکو دوباره کیفرخواستی علیه این هنرپیشه ارائه داد.

«بالدوین» در اکتبر سال 2021 به اتهام شلیک تصادفی به «هالینا هاچینز» فیلمبردار فیلم Rust، متهم شد. اتهامات اولیه قتل غیرعمد یک سال پیش مطرح گردید و در ماه آوریل، «بالدوین» از این اتهامات تبرئه شد. با این حال، دادستانان جدید به نام‌های «کاری تی. موریسی» و «جیسون جی. لوییس» تصمیم به ارائه این پرونده به هیأت عالی منصفه کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


الک بالدوین مجددا به قتل غیرعمد در زمان فیلمبرداری Rust متهم شد

در نیومکزیکو، مجازات جرم قتل غیرعمد تا 18 ماه حبس خواهد بود. وکلای «بالدوین» اظهار کرده‌اند:

ما منتظریم تا روز دادگاه فرا رسد.

«بالدوین» ادعا می‌کند که با اسلحه‌ای که مختص فیلمبرداری بوده، به سمت هاچینز شلیک نکرده و ماشه را فشار نداده است. با این حال، گزارش‌های دادستانان نشان می‌دهد که «بالدوین» احتمالاً ماشه را فشار نداده است. در مدت زمان اخیر، اتهامات دیگری علیه «بالدوین» مطرح شده بودند. او به تازگی در برنامه «اس‌ان‌ال» درگیر یک اختلاف لفظی با یک حامی فلسطین شد. او همچنین ملک خود را با قیمت 19 میلیون دلار به فروش گذاشته است.

الک بالدوین

جلسات استماع هیأت عالی منصفه در این پرونده از پنجشنبه آینده آغاز خواهد شد. «بالدوین» به دو اتهام قتل غیرعمد متهم است، اما فقط احتمال دارد در یکی از موارد محکوم شود. او در یک اتهام به «بی‌توجهی کامل به حفظ امنیت دیگران» و در مورد دیگری به غفلت از استفاده از یک اسلحه واقعی متهم است.

«هانا گوتیرز رید» نیز که مسئول حفظ مهمات فیلم بوده، به اتهام قتل غیرعمد متهم شده و دادگاه او در فوریه برگزار خواهد شد. «دیو هالز» نیز به تخطی از قوانین اعتراف کرده و به زندان محکوم نخواهد شد.

فیلمبرداری فیلم Rust توسط «بالدوین» و همسر «هاچینز» به پایان رسیده و تصاویر اولیه از فیلم منتشر شد. «بالدوین» از پیش اعلام کرده بود که:

برای شلیک گلوله، یک نفر باید گلوله زنده را در اسلحه قرار دهد، حتی اگر اسلحه خالی باشد. یک نفر مسئول این اتفاق است و من نمی‌توانم بگویم آن فرد من نیستم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این حادثه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *